توجه به کیفیت اجرا در پروژه های ناتمام لازم است

به گزارش لیسو، به گزارش خبرنگاران، بهرام نصراللهی زاده شامگاه چهارشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان قروه با محوریت آنالیز و ارزیابی پروژه های ناتمام به اهداف سفر یک روزه خود اشاره نمود و گفت: هدف اول این است که تصمیم گرفته گردیده به صورت منظم و مستمر روند توسعه شهرستان ها و پروژه ها رصد و ارزیابی گردد و اگر پروژه مشکل خاصی دارد و موانع سر راه آن وجود دارد برای برطرف آن مشکل پیگیری ها صورت گیرد.

توجه به کیفیت اجرا در پروژه های ناتمام لازم است

وی هدف دوم را مربوط به تصمیم گرفته گردیده در شورای برنامه ریزی استان دانست و گفت: به دنبال این هستیم که در همه شهرستان ها در میان پروژه های مختلف آن پروژه ای که اهمیت بالایی دارد احصا و برای رشد آن تصمیم گیری گردد.

به گفته نصراللهی زاده باید طرح ها اولویت بندی گردیده و در این راستا وظایف مدیران شهرستان به عنوان برنامه کاری یک ساله فهرست و بیان می گردد تا یک جهش اصولی صورت گیرد.

وی خواهان توجه به کیفیت کار و اجرای صحیح برای پروژه های مشکل دارد شد و بیان نمود: همیشه پروژه های زیادی همزمان با هم آغاز می شوند و برای اتمام دچار ایست خواهند شد لذا تصمیم بر این است که تمرکز بر روی پروژه های شاخص باشد.

در ادامه نصراللهی زاده به اینکه همه کارها با پول حل نمی گردد، اشاره نمود و معتقد بود خیلی از جاها تصمیم گیری و تعامل نقش دارند و در واقع اگر بناست توسعه ای در قروه اتفاق بیفتد حتماً توسط مسئولان شهرستان رقم خواهد خورد.

وی در خصوص برنامه های مدنظر برای جذب سرمایه گذار از رویکرد دولت در استفاده از بخش خصوصی گفت و اضافه کرد: رویکرد دولت این است که خود را از بعضی از کارها کنار کشیده و زمینه را برای فعالیت بخش خصوصی فعال کند و در واقع حضور بخش خصوصی را بیشتر فراهم سازد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان با اشاره به اختیارات قانونی ویژه ای که سال جاری برای جذب سرمایه گذار در نظر گرفته گردیده، توضیح داد: بنا نداریم پروژه های مشکل دارد را به بخش خصوصی واگذار کنیم بلکه به دنبال تسهیل در کار ها هستیم و آن طرح هایی که مشکل کمتر داشته و قابلیت اجرا دارند را انتقال خواهیم داد.

همچنین تجهیز زیرساخت شهرک های صنعتی در استان در کنار پایین آوردن قیمت زمین برای فروش و تقسیط هزینه آن از دیگر امتیازات تشویقی برای جذب سرمایه گذار است که نصراللهی زاده از آن سخن گفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 61

به "توجه به کیفیت اجرا در پروژه های ناتمام لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجه به کیفیت اجرا در پروژه های ناتمام لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید