شرکت تعاونی خبرنگاران استان اردبیل تشکیل گردد

به گزارش لیسو، به گزارش خبرنگاران، ناصر اسحاقی بعد از ظهر دوشنبه در آئین تقدیر از اصحاب رسانه و مطبوعات فعال در حوزه تبلیغ و ترویج نماز توضیح داد: با پیشگام شدن فعالان عرصه مطبوعات برای راه اندازی و ثبت شرکت تعاونی خبرنگاران، مقدمات لازم برای معرفی این مجموعه به بانک های عامل و بهره مندی از تسهیلات با کارمزد چهار الی هشت درصد فراهم شده تا یکی از مهمترین مسائل موجود در قبال چاپ نشریات رفع خواهد شد.

شرکت تعاونی خبرنگاران استان اردبیل تشکیل گردد

وی اضافه نمود: شایسته است افرادی که برای دریافت امتیاز نشریات اقدام می نمایند دارای سابقه فعالیت مرتبط و آشنایی با مهارت های این علم باشند، چرا که ورود افراد غیرکارشناس به حوزه رسانه و مطبوعات به عنوان یک آسیب محسوب خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه رسانه ها باید در محتواسازی نهایت دقت عمل را داشته باشند، اضافه نمود: در اطلاع رسانی و درج اخبار باید با عدالت وانصاف وارد شد و در کنار انجام نقد، از آگاهی های لازم نسبت به موضوع مورد نظر نیز برخوردار بود.

وی اضافه نمود: یکی از مسائل بزرگی که در برخی از نقدهای صورت گرفته از سوی رسانه ها مشاهده می گردد، عدم توجه به قسمت سفید موضوع و عملکردها بوده و صرفا پرداخت به نقاط ضعف و کمبودها دور از منطق و اقناع افکار عمومی خواهد بود.

اسحاقی با اشاره به اینکه هوچی گری در رسانه ها نباید محلی از اعراب داشته باشد، شرح داد: فرهنگ و ارشاد اسلامی در تمامی استان ها نباید از مطبوعات جدا باشد و رسانه ها نیز در انعکاس اخبار، رویدادها و نقدهای دوسویه و عالمانه این مجموعه فرهنگی پیشگام شوند.

وی یادآور شد: رسانه ها آیینه تمام نمای مسائل جامعه بوده و با قرار دریافت در کنار مردم و بیان آلام و مسائل روزمره آنان به یکی از مهمترین تعهدات خود در قبال اقشار مختلف جامعه عمل خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 108

به "شرکت تعاونی خبرنگاران استان اردبیل تشکیل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت تعاونی خبرنگاران استان اردبیل تشکیل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید