فوتبال دنیا، ابراز پشیمانی الکسیس سانچس از ترک آرسنال و پیوستن به منچستریونایتد

به گزارش لیسو، فوتبال دنیا - الکسیس سانچس جدا شدنش از توپچی ها برای بازی در جمع شیاطین سرخ را اشتباه دانسته است.

فوتبال دنیا، ابراز پشیمانی الکسیس سانچس از ترک آرسنال و پیوستن به منچستریونایتد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه میرر، الکسیس سانچس این روزها در منچستریونایتد اوضاع و احوال خوبی ندارد به خصوص از زمانی که ژوزه مورینیو او را از فهرست 18 نفره تیمش برای مصاف این هفته مقابل وستهام کنار گذاشت.

به همین دلیل آینده سانچس در منچستریونایتد در هاله ای از ابهام قرار گرفته است و یک دردسر دیگر به دردسرهای قبلی مورینیو که شامل شروعی ضعیف در لیگ برتر و اختلاف با پل پوگبا می شود، اضافه شده است.

از قرار معلوم سانچس انتظار نداشته که از فهرست 18 نفره من یونایتد کنار گذاشته شود و این موضوع را به دوستان و اطرافیان خود گفته است. یکی از آنها هم هم تیمی سابق او در آرسنال، بوکاس پرس است که اکنون در وستهام بازی می کند. به نوشته میرر، سانچس که از سکوی پشت نیمکت های منچستریونایتد در ورزشگاه المپیک لندن بازی را تماشا می کرد، در تونل رختکن ها به لوکاس گفته است که از ترک آرسنال و پیوستن به منچستریونایتد در ماه ژانویه پشیمان است.

سانچس در این فصل هنوز موفق به گلزنی نشده است و خلاف تصور، فرصت استراحتی که به لطف عدم حضور در جام جهانی داشت هم باعث نشده که او وضعیت بهتری نسبت به سایر هم تیمی هایش داشته باشد. جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 65

به "فوتبال دنیا، ابراز پشیمانی الکسیس سانچس از ترک آرسنال و پیوستن به منچستریونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، ابراز پشیمانی الکسیس سانچس از ترک آرسنال و پیوستن به منچستریونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید