مراسم تجلیل از مدال آوران آسیایی همدان برگزار می گردد

به گزارش لیسو، رسول منعم در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری مراسم تجلیل از مدال آسیایی همدان گفت: در مسابقات آسیایی جاکارتا ورزشکاران همدانی 7 مدال رنگارنگ شامل یک مدال طلا، 4 نقره و 2 برنز کسب کردند و سهم پررنگی در صندلی ایران در رده بندی مدالی این مسابقات داشتند.

مراسم تجلیل از مدال آوران آسیایی همدان برگزار می گردد

وی اضافه کرد: طلای ورزش همدان در این مسابقات را حمید میرزایی پارسا در رشته کبدی به دست آورد و فرود ظفری ورزشکار نهاوندی در رشته ووشو یکی از 4 نقره ورزش همدان در جاکارتا را کسب کرد.

منعم اضافه کرد: مریم امیدی پارسا 2 مدال نقره در روئینگ 4 نفره و 2 نفره و مریم کرمی نیز یک مدال نقره در روئینگ 4 نفره و یک مدال برنز در روئینگ 2 نفره کسب کردند و مه لقا جام بزرگ نیز موفق به کسب مدال برنز در رشته تیراندازی، ماده تفنگ 3 وضعیت شد .

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به جوایز مدال آوران گفت: برای مدال طلا 10 میلیون تومان، مدال نقره 7 میلیون تومان و مدال برنز 5 میلیون تومان در نظر گرفته ایم.

منعم بابیان اینکه با چند اسپانسر هم صحبت نموده ایم تا بتوانیم جوایز نقدی بیشتری را به مدال آوران پرداخت کنیم، گفت: همچنین از تمامی ورزشکاران، مربیان و داوران همدانی حاضر در مسابقات آسیایی نیز با مبالغ مالی مناسب تقدیر خواهیم کرد.

وی با اشاره به دعوت از مسئولان استانی برای حضور در این مراسم اعلام کرد: این مراسم با حضور استاندار و سایر مسئولان استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان مطرح کرد: کوشش می کنیم نفراتی از وزارت ورزش و جوانان نیز در این مراسم حضور پیدا نمایند.

لازم به ذکر است؛ مراسم تجلیل از مدال آوران، قهرمانان، مربیان و داوران همدانی حاضر در مسابقات آسیایی جاکارتا روز پنج شنبه 5 مهرماه در همدان برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 58

به "مراسم تجلیل از مدال آوران آسیایی همدان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم تجلیل از مدال آوران آسیایی همدان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید