وکیلی: برای دفاع از عنوان قهرمانی دنیا آماده می شویم

به گزارش لیسو، محمد وکیلی، سرمربی تیم والیبال دورنا ارومیه گفت: امیدوارم بازیکنان ما با کسب تجربه در لیگ برای مسابقات قهرمانی 2019 دنیا در تونس و دفاع از عنوان قهرمانی دنیا آماده شوند.

وکیلی: برای دفاع از عنوان قهرمانی دنیا آماده می شویم

محمد وکیلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد شرایط تیمش در لیگ برتر والیبال گفت: اوضاع بد نیست و بازیکنان در حال تجربه اندوزی هستند. سایر تیم ها از لحاظ امکانات، تجربه و مسائل مالی از ما بسیار قوی تر و بهتر هستند. بودجه تیم ما محدود است و نسبت به تیم های دیگر، آماتور هستیم ولی تجربه گرانبهایی از حضور در لیگ برتر کسب می کنیم.

سرمربی تیم دورنای ارومیه ادامه داد: حضور در لیگ برتر برای بازیکنان جوان ما بهترین آمادگی برای حضور در مسابقات قهرمانی دنیا است. ما 7 بازیکن نوجوان، 2 بازیکن جوان و یک بازیکن امید در اختیار داریم. به همین خاطر هر پوئن برای ما به سختی به دست می آید. البته تیم ما متفاوت از سایر تیم هاست چون ما هدفی میان مدت برای حضور در مسابقات دنیای پیش رو داریم. ما امیدواریم تا باز هم بازیکنانی مثل شریفی، توخته و کاظمی را به تیم ملی معرفی کنیم.

وکیلی گفت: ما با حضور در لیگ برتر از طرف شهر ارومیه در واقع، کارخانه بازیکن سازی خود را به نزدیکی معدن آن آورده ایم تا علاوه بر این از حمایت مردم این شهر هم برخوردار باشیم. تیم ما کمترین میانگین سنی و یکی از بیشترین میانگین های قدی لیگ را در اختیار داریم. عمده مشکل ما این است که بازیکنان تیم، میدان دیده نیستند و اصلاً تجربه حضور در لیگ را ندارند. امیدوارم آنها با کسب تجربه در لیگ برای مسابقات قهرمانی 2019 دنیا در تونس و دفاع از عنوان قهرمانی دنیا آماده شوند. البته ما هم برای میزیانی مسابقات دنیا در تبریز و ارومیه به فدراسیون دنیای، پیشنهاد دادیم ولی مورد موافقت قرار نگرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 91

به "وکیلی: برای دفاع از عنوان قهرمانی دنیا آماده می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وکیلی: برای دفاع از عنوان قهرمانی دنیا آماده می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید