در جریان باش به موضوع مصرف انرژی برق می پردازد

به گزارش لیسو، برنامه تلویزیونی در جریان باش در پنجمین هفته با موضوعاتی همچون انرژی خورشیدی روی آنتن شبکه شما می رود.

در جریان باش به موضوع مصرف انرژی برق می پردازد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه شما، برنامه تلویزیونی در جریان باش با موضوع صرفه جویی در مصرف انرژی برق و با مشارکت شرکت توزیع نیروی برق تهران عظیم، در شبکه شما فراوری و پخش می گردد.

این برنامه که روز های زوج و پنجشنبه ها ساعت 20 روی آنتن می رود، در پنجمین هفته به سراغ موضوعاتی همچون صرفه جویی و فرهنگ استفاده از انرژی برق، نوستالوژی های برقی، لامپ های کم مصرف و پر مصرف و نقش این وسایل در مصرف برق و همچنین انرژی خورشیدی می رود.

علاوه بر تبادل نظر با مهمانان، آیتم هایی همچون گزارش مردمی، عملیات 121 پرسنل شرکت برق، استندآپ کمدی و نمایش هم در قالب این برنامه پخش می گردد.

یکی از مهمانان برنامه این هفته در جریان باش، نیلوفر شهیدی است، شهیدی با فیلم رویا وارد تلویزیون شد و بعد ها در سریال ها و فیلم های سینمایی مختلفی به ایفای نقش پرداخت که از آن جمله می توان به سریال گاندو اشاره نمود.

محمدرضا قلمبر و مهبد قناعت پیشه از مجریان رادیو برای نخستین بار در یک برنامه تلویزیونی به اجرای در جریان باش می پردازند.

همچنین گزارش های مردمی با حضور محسن حاجیلو از گزارشگران تلویزیون تهیه می گردد و مصطفی علمی فرد هم تهیه کنندگی برنامه را بر عهده دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1098

به "در جریان باش به موضوع مصرف انرژی برق می پردازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در جریان باش به موضوع مصرف انرژی برق می پردازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید