دلیریان: 2 سال پیش مخالف انتخاب اشکانی بودم، حالا مخالف برکناری اش، خادم به هیچ وجه در کار کشتی فرنگی دخالت نمی کند

به گزارش لیسو، عضو شورای فنی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: زمانی که اشکانی را برای تیم ملی بزرگسالان انتخاب کردند، من مخالف این تصمیم بودم، حالا هم نظرم این بود او باید تا مسابقات جهانی بماند.

دلیریان: 2 سال پیش مخالف انتخاب اشکانی بودم، حالا مخالف برکناری اش، خادم به هیچ وجه در کار کشتی فرنگی دخالت نمی کند

محمد دلیریان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد تصمیم اخیر احد پازاج در خصوص ابقای علی اشکانی در رأس کادرفنی تیم ملی فرنگی گفت: به اعتقاد من بهترین تصمیم در این مقطع، بازگشت علی اشکانی به تیم ملی بود و همین موضوع را هم در جلسه اخیر شورای فنی مطرح کردم که من رفتن اشکانی را به صلاح نمی دانم. مربی ای که دو سال است در رأس تیم ملی بوده را می گردد 2 ماه دیگر هم در کنارمان داشته باشیم که کارش را انجام بدهد.

وی توضیح داد: اگر او را امروز از سرمربیگری تیم ملی برمی داشتیم به نوعی مهره سوزی نموده بودیم. اشکانی سرمربی ما در نوجوانان بود، بعد او را به تیم ملی بزرگسالان آوردند که من همان زمان هم مخالف این تصمیم بودم، می گفتم او باید به تدریج در تیم های ملی پایه جا بیفتد و بعد به بزرگسالان برسد.

عضو شورای فنی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: به هرحال اشکانی ایراداتی داشت، که البته همه ما ایراد داریم، مثلا ممکن است با مدیر تیم هماهنگ نباشد، حالا دو سال در تیم ملی بزرگسالان تجربه کسب نموده، اگر او را برمی داشتیم کاملا مهره سوزی نموده بودیم .

وی ادامه داد: به هرشکل جلسه ای تشکیل گردیده بود و ما به اشکانی فرصت دفاع از خودش را نداده بودیم و این خوب نبود. چون اشکانی در جلسه شورای فنی حضور نداشت، باید موارد در حضور او مورد آنالیز قرار می گرفت. من دوست ندارم راجع به بقیه اعضای شورای فنی صحبت کنم که آنها چه نظری در خصوص برکناری یا ابقای علی اشکانی داشتند، فقط نظر خودم را می گویم که هنوز هم پای حرفم هستم که این کار اصلا منطقی نبود و اگر هم فرد دیگری را انتخاب می کردند من در زمان امضای صورت جلسه شورای فنی می نوشتم که مخالف این تصمیم هستم.

پیشکسوت کشتی فرنگی با تاکید بر اینکه همیشه پای مواضعش می ایستد، توضیح داد: من همیشه نظرم را در زمان رأی گیری می دهم، تا آخرین لحظه هم پای حرفم می مانم حتی با وجود اینکه فحش بخورم که هنوز هم در فضای مجازی کامنت های زیادی می بینم که فحاشی می نمایند. به هرشکل قبلا هم اینطور گردیده بود که ما زحمت تیم جهانی را بکشیم و بعد یکی دیگر بیاید برود و نتیجه را به نام خودش بزند، اما این اصلا مهم نیست.

دلیریان در پاسخ به این سوال که آیا تصمیمات اخیر شورای فنی بر روحیه سرمربی تیم فرنگی تاثیر منفی نخواهد گذاشت، گفت: ان شاءالله که تاثیر منفی نداشته باشد، البته بی تاثیر هم نیست، ولی فرنگی کاران کار خودشان را انجام می دهند و ما امیدواریم که باوجودی موضوع خیلی رسانه ای شد، اما آنها کارشان را درست انجام دهند. بهتر بود این موضوعات بعد از جهانی مورد آنالیز قرار می گرفت.

وی در مورد اینکه گفته می گردد اتفاقات اتفاق افتاده در تیم ملی کشتی فرنگی با نظر رسول خادم بوده، خاطرنشان ساخت: تو را به خدا از قول من بنویسید وقتی بیرون هستید قضاوت نکنید. به خدا قسم رسول خادم می آید در جلسات می نشیند و مثل بقیه فقط یک رأی دارد. خدا را گواه می گیرم آنهایی که مرا می شناسند می دانند که اگر همه جهان بگویند فلان کار غلط است، فکرم این باشد که این کار درست است، همان کار را انجام می دهم و حرف کسی روی من اثری ندارد. زمانی هم که می خواستند محمد بنا را بیاورند، پای نظرم ایستادم همانطور که پای رفتنش هم ایستاده بودم. خادم با اینکه رئیس فدراسیون است و قبلا رؤسای فدراسیون هر کاری دل شان می خواست می کردند اما واقعا می نشیند و مثل یک عضو نظر می دهد و بعد رای گیری می گردد. البته ممکن است برخی تحت تاثیر نظر او قرار بگیرند اما من تا به حال از حرفم برنگشته ام. خادم هم رئیسی نیست که حرفش را تحمیل بکند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 33

به "دلیریان: 2 سال پیش مخالف انتخاب اشکانی بودم، حالا مخالف برکناری اش، خادم به هیچ وجه در کار کشتی فرنگی دخالت نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیریان: 2 سال پیش مخالف انتخاب اشکانی بودم، حالا مخالف برکناری اش، خادم به هیچ وجه در کار کشتی فرنگی دخالت نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید