سخنگوی وزارت خارجه: سفر به عتبات به شکل محدود از سر گرفته می گردد

به گزارش لیسو، خبرگزاری خبرنگاران- سخنگو وزارت خارجه کشورمان بیان کرد، سفر به عتبات عالیات به شکل محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی از سر گرفته می گردد.

سخنگوی وزارت خارجه: سفر به عتبات به شکل محدود از سر گرفته می گردد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت خارجه گفت: سفر به عتبات عالیات به شکل محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی از سر گرفته می گردد.

سعید خطیب زاده پس از تبادل نظر های انجام شده با مقامات عراقی اضافه نمود: در ملاقات با وزیر فرهنگ عراق موضوع از سر گیری سفر به عتبات مطرح و مقرر شد، اعزام کاروان زائران ایرانی به شکل محدود و با رعایت پروتکل ها از سر گرفته گردد.

وی با بیان اینکه روابط دو کشور در سطح ممتازی قرار گرفته است گفت: این سفر به منظور هماهنگی بیشتر در زمینه های امور فرهنگی، دیپلماسی عمومی و مراودات رسانه ای برنامه ریزی و انجام شد.

خطیب زاده همچنین با اشاره به موضوع لغو ویزا نیز اضافه نمود: در این زمینه تبادل نظر هایی با مقامات عراقی انجام شده که ظاهرا مسئله خاصی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، وی گفت: در این سفر همچنین ملاقات هایی با دبیر شورای عالی امنیت ملی عراق، جناب نوری المالکی نخست وزیر سابق عراق و رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق صورت گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 تیر 1400 بروزرسانی: 12 تیر 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1642

به "سخنگوی وزارت خارجه: سفر به عتبات به شکل محدود از سر گرفته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی وزارت خارجه: سفر به عتبات به شکل محدود از سر گرفته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید