طاهری: استقلال طبق خواسته سایپا بازی کرد، بلای تراکتور سر شاگردان فکری آمد

به گزارش لیسو، مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: استقلالی ها بازیکنان سایپا را دست کم گرفتند و طبق خواسته حریف خود در زمین بازی کردند.

طاهری: استقلال طبق خواسته سایپا بازی کرد، بلای تراکتور سر شاگردان فکری آمد

بیژن طاهری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل سایپا، گفت: سایپا میانه میدان را می خواست و در این قسمت از زمین جنگ به راه انداخت. استقلال طبق خواسته سایپا در میانه زمین بازی کرد و تیمش جمع شد. دیاباته و قایدی از دروازه حریف خیلی دور شدند و نتوانستند موقعیت های خوبی به دست بیاوردند.

وی مطرح نمود: استقلال از شرایط بازی با تراکتور خیلی دور و دلیل این اتفاق شناخت خوب سایپا از استقلال بود. بلایی که استقلال بر سر تراکتور آورد را سایپا بر سر استقلال آورد و این همان پِرسی بود که در این بازی تیم برنده به خوبی انجام داد. دیاباته پشت 18 قدم استقلال توپ می گرفت و این اشتباه خیلی بزرگی بود. هر 3 مهاجم استقلال از دروازه سایپا دور بودند و موقعیتی ایجاد نکردند.

پیشکسوت استقلال افزود: ممکن است استقلال با این شکست صدر جدول را از دست دهد. در این دیدار نقاط ضعف استقلال برملا شد و تیم های دیگر هم متوجه شدند که باید مقابل استقلال چه کار کنند. تا الان اگر استقلال بد بازی می کرد، امتیاز می گرفت ولی روز گذشته هم بد بازی کرد و هم بد نتیجه گرفت. استقلالی ها قبل از مسابقه گفته بودند روی 3 امتیاز حساب کرده ایم و به همین دلیل بازیکنان سایپا را دست کم گرفتند. همین موضوع باعث شد سایپا لقمه گلو گیر استقلال شود.

طاهری گفت: بازیکنان استقلال باید انگیزه بیشتری داشته باشند و این شکست می تواند درسی باشد برای اینکه هیچ حریفی را در این لیگ دست گم نگیرند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1410

به "طاهری: استقلال طبق خواسته سایپا بازی کرد، بلای تراکتور سر شاگردان فکری آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طاهری: استقلال طبق خواسته سایپا بازی کرد، بلای تراکتور سر شاگردان فکری آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید