عکاسی از دعوای شدید روباه ها با لباس استتار

به گزارش لیسو، عکاسی که لباس استتار به تن داشت، به طرز ماهرانه ای مجموعه ای از دعوای شدید روباه ها را بر سر غذا و قلمرو ثبت کرد.

عکاسی از دعوای شدید روباه ها با لباس استتار

به گزارش خبرنگاران، ویل پارکینسون می گوید سال ها در بوته ها به صورت مخفیانه کار نموده و منتظر حضور حیات وحش در زادگاهش در بریتانیا بوده است.

این عکاس حیات وحش به پتاپیکسل می گوید در بسیاری موارد [من]چیزی ندیده ام!. با این حال، صبر و سخت کوشی پارکینسون زمانی نتیجه داد که او عکس های باورنکردنی از روباه های درگیر در نبرد گرفت.

او شرح می دهد: محلی که من رفت وآمد می کنم به خاطر درگیری های شدید بین جمعیت روباه ها شناخته می گردد، زیرا آن ها برای تسلط بر غذا و قلمرو رقابت می نمایند.

در ماه های ژوئن و جولای، حضور توله ها نزاع ها را تشدید می نماید، زیرا آن ها سعی می نمایند غذا را از چنگ دیگر روباه ها خارج نمایند.

پارکینسون می گوید که مردم با تماشا تصاویر وحشیانه روباه ها شوکه می شوند، اما او می گوید: توجه به این نکته مهم است که چنین درگیری هایی در بین روباه ها یک اتفاق عادی است و معمولاً از این برخورد ها بدون آسیب ظاهر می شوند.

پارکینسون یک عکاس اختصاصی حیات وحش است و از نیکون D5 و لنز 500 میلی متری خود برای ثبت ماهیت توله های روباه تازه متولد شده استفاده می کرد، اما این چیزی نیست که او مستند نموده است.

او می گوید بازدید از این مکان اتفاقی بود و به من این فرصت را داد که شاهد دعوا های متعدد باشم. در طول فرآیند ثبت این تصاویر، بیشترین اولویت من این است که به برترین عکس های ممکن بدون ایجاد مزاحمت برای سوژه هایی که عکاسی می کنم، برسم. برای رسیدن به این هدف، از تکنیک های مختلفی مانند پوشیدن استتار یا استفاده از نقاطی برای پنهان کردن خود از حیوانات استفاده می کنم.

روباه ها یک چشم انداز رایج در منطقه ها شهری بریتانیا هستند - به ویژه در لندن که می توان به راحتی از آن ها عکس گرفت.

پارکینسون شرح می دهد: این را می توان به تعامل منظم آن ها با مردم و اتکای آن ها به جستجوی غذا در سطل ها نسبت داد.

برعکس، در منطقه ها روستایی، روباه ها ترسوتر و گریزان تر هستند. بنابراین، استفاده از استتار در چنین شرایطی لازم است.

منبع: فرارو
انتشار: 22 تیر 1402 بروزرسانی: 22 تیر 1402 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 2223

به "عکاسی از دعوای شدید روباه ها با لباس استتار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکاسی از دعوای شدید روباه ها با لباس استتار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید