قله ویکتوریا ، بام هنگ کنگ با دیدی 360 درجه (تور ارزان چین)

به گزارش لیسو، در نیمه غربی جزیره هنگ کنگ درارتفاع 554 متری از سطح دریا قله ای قرار گرفته است با نام قله ویکتوریا هنگ کنگ و یا (MOUNT AUSTIN)، این قله که در مکانی زیبا از هر جهت و بسیار خوش آب و هوا بنا شده است و توانسته سالانه 7میلیون توریست را به خود جذب کند، این قله توانسته دیدی 360 درجه از جزایر اطراف و بندرگاه ویکتوریا ارائه دهد، دید خوب منطقه و زیبایی های طبیعی اطراف مهندسان منطقه را هرچه بیشتر تحریک نموده است تا تمایلات بیشتری به انبوه سازی و ساخت ویلاهای لوکس و لاکچری مسکونی داشته باشند، شهر هنگ کنگ و KOWLOON PENINSULA که در کنار هم زیبایی منطقه را دو چندان میکنند و همانند نگینی در منطقه میدرخشند. پس با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید برای بازدید از قله ویکتوریا در هنگ کنگ در بلندترین نقطه، بام هنگ کنگ...

قله ویکتوریا ، بام هنگ کنگ با دیدی 360 درجه (تور ارزان چین)

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

برترین زمان دید منطقه

قله ویکتوریا و یا بام هنگ کنگ دارای دو دید مختلف در روز و شب است در روز با ایستادن در قله می توانیم شاهد مناظری از انبوه سازی ها و برج های اطراف و تکاپوی مردم منطقه و رفت و آمد آن ها را شاهد بود و دید در شب در هیاهوی چراغ های ریز و درشت ازجزیره چشم انداز ای مجذوب کننده را ارائه می دهد. این پیشنهاد را از خبرنگاران بپذیرید که برترین زمان برای بازدید از بام هنگ کنگ، هنگام غروب و یا شب است که زیبایی منطقه چند برابر می گردد.

امکانات قله ویکتوریا

مسئولین قله ویکتوریا برای بازدید هرچه راحت تر گردشگران پیشنهاد میکنند که با سوار شدن به تراموای بتوانید شاهد نمایی زیبا از بندر گاه ویکتوریا و شهر هنگ کنگ باشند زمان این سفر شگفت فقط 7 دقیقه طول می کشد اما زمان انتظار برای سوار شدن و شروع سفر کمی طول میکشد آن هم بخصوص در روزهای یکشنبه پس نیازمند کمی صبر است. اگر قصد رفتن به ارتفاعات به این منطقه را دارید در ایستگاه هنگ کنگ سوار مترو شوید و از خروجی به نام D به وسیله اتوبوس وارد میدان به نام CENTERAL EXCHANGE شوید و کمی بعد بااتوبوس های شماره 15 می توانید وارد قله ویکتوریا شویدئاین سفر 35 دقیقه ای یکی از مسیر هاست و اما مسیر دوم خروج از ایستگاه F مترو و وارد شدن به اتوبوس شماره 1 و رسیدن به قله می باشد این سفر نیز 25 دقیقه به طول می انجامد.

منبع: همگردی
انتشار: 20 دی 1401 بروزرسانی: 20 دی 1401 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 2145

به "قله ویکتوریا ، بام هنگ کنگ با دیدی 360 درجه (تور ارزان چین)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قله ویکتوریا ، بام هنگ کنگ با دیدی 360 درجه (تور ارزان چین)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید