مدافع استقلال خرید بعدی قلعه نویی

به گزارش لیسو، خبرنگاران: حضور هروویه میلیچ در باشگاه استقلال در 11 ماه اخیر بدون حاشیه نبوده است. این مدافع کروات که به اسم یکی از خارجی های استقلال در لیگ مشغول فعالیت است پس از نگرفتن مطالباتش ایران را ترک کرد و راهی کشورش شد.

مدافع استقلال خرید بعدی قلعه نویی

به گزارش خبرنگاران، پس از چندی که شایعه شد او قراردادش را با استقلال به صورت یکطرفه فسخ نموده دوباره خبر رسید که مسئولان باشگاه استقلال با میلیچ به توافق رسیده و او به زودی به ایران برمی گردد. همین اتفاق هم رخ داد و میلیچ دوباره به استقلال برگشت، ولی از زمان بازگشتش تا به حال همچنان با باشگاه بر سر دریافت دستمزدش در کش و قوس است.

میلیچ می گوید 11 ماه است حقوق نگرفته و از سوی یک درصد در استقلال تحت فشار قرار گرفته که این باشگاه را ترک کند. او کد هایی می دهد که مشخصا به معنی جدایی این مدافع هافبک چپ پا است و خودش هم تاکید دارد که اگر شرایط چنین باشد در استقلال ماندنی نخواهد بود و به گزینه های بعدی اش فکر می نماید.

حالا همزمان با این شایعات خبر رسیده که میلیچ احتمالا مثل بسیاری دیگر از استقلالی ها که سر از گل گهر درآورده اند به این تیم خواهد رفت تا شاگرد قلعه نویی گردد. بعد از اصلاح قانون خرید خارجی ها در لیگ برتر ایران، احتمالا گل گهر هم مشکل خاصی برای دراختیار داشتن میلیچ نداشته باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1673

به "مدافع استقلال خرید بعدی قلعه نویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدافع استقلال خرید بعدی قلعه نویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید