مطهری: از بازی با استقلال استقبال می کنیم، ذهنیت مثبتی نسبت به داوری دربی داریم

به گزارش لیسو، مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از ته دل می گویم که از بازی با استقلال استقبال می کنیم و خشنود هستیم.

مطهری: از بازی با استقلال استقبال می کنیم، ذهنیت مثبتی نسبت به داوری دربی داریم

به گزارش خبرنگاران، حمید مطهری در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره قرعه کشی جام حذفی که روز گذشته برگزار گردید و پرسپولیس در این مرحله باید به مصاف استقلال برود، گفت: یکی از جذابیت های جام حذفی این است که پیش بینی نمی گردد و به دلیل اینکه با قرعه کشی رقبا معین می شوند امکان بازی و رویارویی تیم های قدرتمند با هم وجود دارد. از ته دل می گویم که از بازی با استقلال استقبال می کنیم و شادمان هستیم چرا که تیمی که می خواهد قهرمان گردد باید در همه بازی ها با قدرت کار کند و فرقی ندارد که در چه مرحله ای با چه تیمی بازی می نماید.

وی در پاسخ به این سؤال که کار کادر فنی پرسپولیس برای حفظ انگیزه بازیکنان پس از قهرمانی در لیگ برتر سخت و سخت است و چه برنامه ای برای این کار دارید؟، توضیح داد: به هرحال بخشی از این مسئله طبیعی است و حتی می بینیم که تیم های عظیم جهان هم پس از اینکه زودتر قهرمان می شوند، انگیزه شان کمتر می گردد. در فوتبال جهان هم این اتفاق اتفاق افتاده است و شاهد بودیم که تیم هایی مثل یوونتوس و لیورپول هم دچار چنین شرایطی شدند. ما البته همه این مسائل را فراموش کردیم و می خواهیم با قدرت پیش برویم. این هم بخشی از وظیفه کادر فنی است تا بتوانیم تیم را در شرایط خوب و با انگیزه بالا نگه داریم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره نگرانی طرفداران از اتفاقات داوری که در چند هفته اخیر رقم خورده است، اعلام نمود: در سه چهار هفته اخیر اتفاقاتی افتاده است که همه از آن باخبر هستند، هر چند که اشتباهات داوری همواره وجود داشته و گاهی این اشتباهات به سود چند تیم و گاهی به ضرر تیم های دیگر بوده است. با این همه در چند هفته اخیر اتفاقات داوری به سود استقلال بوده است، اما ما ذهنیت مثبتی نسبت به این مسئله داریم. همواره سعی می کنیم کار خودمان را انجام دهیم و تمرکز ما روی کار خودمان باشد. با قدرت باید در بازی حاضر شویم تا هیچ اتفاقی هم نتواند ما را از رسیدن به هدفی که داریم دور کند.

مطهری در خصوص حساسیت دربی در جام حذفی و اینکه فشارها برای این بازی بیشتر می گردد، توضیح داد: دربی همواره حساسیت های خودش را دارد و اگر بخواهیم بگوییم حساس نیست خودمان را گول زدیم. قطعاً تیمی در این بازی می تواند پیروز باشد که تمرکز بالایی داشته باشد. همه فکر ما روی مسائل فنی است هرچند که حواشی هم در چنین مسائلی دخیل است، اما صد درصد توان خود را روی کار خودمان می گذاریم تا بتوانیم در نهایت پیروز باشیم.

مربی تیم پرسپولیس درباره نبود تماشاگران و اینکه شاید برگزاری بازی بدون تماشاگر باعث گردد تا حساسیت های کاذب کم شده و بازی زیباتری را ببینیم، اعلام نمود: نمی توان گفت اگر تماشاگران نیستند پس حتماً بازی زیباتری خواهیم داشت. به هرحال حضور تماشاگران همان طور که می تواند برای بعضی از بازیکنان استرس زا باشد می تواند انگیزه زیادی هم به بعضی دیگر از بازیکنان بدهد. این مسائل در فوتبال متغیر است. زمانی که خودم فوتبال بازی می کردم وقتی تماشاگران بودند با توان چند برابری به زمین می رفتم. هر چند که وجود تماشاگران یکسری نکات مثبت و یکسری نکات منفی می تواند با خود به همراه داشته باشد، اما در نهایت تیمی قهرمان است که بتواند بر همه عوامل محیطی و غیرمحیطی غلبه کند و با تمرکز بالا به زمین برود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1123

به "مطهری: از بازی با استقلال استقبال می کنیم، ذهنیت مثبتی نسبت به داوری دربی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطهری: از بازی با استقلال استقبال می کنیم، ذهنیت مثبتی نسبت به داوری دربی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید