هتل های مطرح ترین طراحان مد دنیا در کدام کشورها قرار دارند؟

به گزارش لیسو، برندهای مختلف و صاحبان شرکت های بزرگ آن ها در بسیاری از کشورها هتل یا سوئیتی را با نام خود ساخته اند تا گویای سطح و کیفیت برندشان باشد. با خبرنگاران همراه ما باشید تا نگاهی به این هتل های لوکس بیاندازیم.

هتل های مطرح ترین طراحان مد دنیا در کدام کشورها قرار دارند؟

از هتل آرمانی در دبی گرفته تا اقامتگاه دیانا فون فورستنبرگ در لندن، باید گفت که بعضی صاحبان ثروتمند برندهای مطرح دنیا، تصمیم گرفته اند تا سرمایه خود را به ساختن هتل اختصاص دهند و باید اعتراف کرد که خیلی هم خوب از پس این کار برآمده اند. به اتفاق مروری خواهیم داشت به این اقامتگاه های چند میلیارد دلاری!

سوئیت های شخصی فندی، رم

هرکدام از این سوئیت ها، نشان و امضایی از برند فندی است. طراحی این سوئیت ها بر عهده طراح خلاق فندی، کارل لیگرفلد بوده و مبلمان و دکوراسیون این سوئیت های شیک و گران قیمت، همگی به وسیله این شخص انتخاب شده است. کسانی که به طراحی داخلی علاقه مند هستند، باید نگاهی به پلکان سنتی فریتز هانسن و آینه های جیو پونتی و بعلاوه نورپردازی زیبا به وسیله لیندزی آدلمن بیاندازند.

اقامتگاه شوال بلانک، مالدیو

اقامتگاه شوال بلانک مجموعه ای از هتل ها است که به وسیله مجموعه مدیریت اداره می شود. این سوئیت های جمع و جور که پراکنده و دنج هستند، تعریفی تازه از طراحی داخلی لوکس هستند و تبدیل به مقصدی برای ثروتمندترین مسافران و گردشگران شده اند.

این مجموعه در بین اقامتگاه های مالدیو، لقب اولترا لاکچریوس را به دوش می کشد و به کلی حساب خود را از دیگر اقامتگاه ها جدا نموده است.

علت این رجحان نیز غذاخوری های آن و دکوراسیون آن است که به وسیله جین مایکل گتی طراحی شده است و باعث می شود تا اشخاص ندانند که باید در آن اقامت نمایند یا همیشه در حال عکس گرفتن از آن باشند.

هتل دکریون، پاریس

این هتل طی چهار سال تحت بازسازی بوده است. هتل دکریون که به وسیله رزوود اداره می شود، 2 سوئیت مخصوص دارد که به وسیله کارل لیگرفلد طراحی شده است. این مجموعه لقب لگراند آپارتمانتز را گرفته و معنای نو و تازهی به سبک فرانسوی و طراحی های شیک و لوکس آن بخشیده است.

هتل سنت رجیس، نیویورک

دکوراسیون و مبلمان شیک فرانسوی وقتی با منظره سنترال پارک نیویورک مخلوط شود، نتیجه آن ساخته شدن یکی از برترین سوئیت های هتلی در نیویورک می شود.

در این هتل سوئیتی به نام سوئیت دیور وجود دارد که سلیقه و سبک برند دیور را به نمایش گذاشته است. در این سوئیت از نقره استفاده فراوانی شده است و پذیرایی دل باز آن، اقامت در آن را مجذوب نماینده تر می نماید.

هتل آرمانی، دبی

این سوئیت در بلندترین برج دنیا، یعنی برج خلیفه دبی بنا شده است. این مقر فرماندهی که آرمانی در بلندترین برج دنیا ساخته است، به نوعی معرف شاخص بودن این برند در دنیا و قدرت نمایی ایتالیایی ها در زمینه پوشاک است. هواداران برند آرمانی، می توانند هتل دیگر آرمانی در شهر میلان را به عنوان یکی از گزینه های اقامتی خود در یاد داشته باشند.

هتل اشلوس، برلین

در حومه شهر برلین در منطقه زیبای گرونوالد، عمارتی زیبا ساخته شده است که قدمت آن به سال 1914 میلادی برمی شود. این عمارت در دهه 1990 به وسیله کارل لیگرفلد دوباره بازسازی و بازطراحی شد. اگرچه که دکوراسیون و مبلمان و طراحی داخلی این عمارت آلمانی ساز دچار کمی تغییر و تحول شده، اما همچنان سطح و سبک آلمانی خودش را حفظ نموده است.

سرویس بهداشتی و حمام آن شبیه به یک دکور آلمانی است و کاشی های آن همگی فرانسوی و دست ساز است. بعلاوه این عمارت یک بالکن زیبا با منظره باغ هتل دارد.

هتل خلیج تورتوگا در مجموعه پونتاکانا، جمهوری دومینیک

این هتل که به وسیله اسکار دلارنتا طراحی شده است، حال و هوایی کلاسیک و استوایی به سبک کارائیبی دارد که نمایانگر خلاقیت معمار محلی اش است. گل سرسبد کارهای او، ویلاهای دو طبقه ای است که در مقابل ساحل ساخته شده اند که بنای آن زرد رنگ و داخل آن به رنگ سفید و قهوه ای مبلمان شده است.

ریتز پاریس

این واحد به مدت 35 سال منزل شخصی کوکو شنل، صاحب برند شنل بوده است. این واحد بعد از 4 سال بازسازی، در سال 2016 میلادی دوباره بازگشایی شد. حالا این واحد دو اتاق خواب دارد.

دکور آن همگی نفیس، آینه های آن باروک و مبلمان آن همگی سایز بزرگ هستند.

پالازو ورساچ، استرالیا

این هتل در ساحل گلد استرالیا بنا شده است و نشانگر سبک ایتالیایی است.این هتل 200 اتاق دارد که همگی لوکس هستند و سقف های بلندی نیز دارند. ستون های سبک رومی و لوگوی ورساچ چیزهایی هستند که در این هتل به وفور دیده می شود.

پالازو ورساچ، دبی

هتل ورساچ در استرالیا، بعد از نسخه امارات آن ساخته شده است و به نوعی از آن الهام گرفته است. طراحی لابی همچنان به برجستگی نسخه استرالیایی آن است، اما شخصیتی جداگانه نسبت به آن دارد.

هتل و ویلاهای راندویل، جامائیکا

این ویلاها به وسیله رالف لورن طراحی و ساخته شده که خلاقیت و سلیقه آمریکایی اش را با معماری و فرهنگ استعماری جامائیکا ترکیب و این مجموعه را خلق نموده است.

در خلیج مونتگو در جامائیکا، این ویلاها به رنگ های سفید، آبی کم رنگ و سبز رنگ شده اند و هر ویلا ساحل شخصی و سکوی یوگا مخصوص خودش را دارد.

هتل سمفونی استایل، کویت

این هتل که سابقا هتل میسونی نام داشت، همچنان اصالت خود را حفظ نموده است. امروزه این هتل سبک و حال و هوایی دهه 60 میلادی دارد که با رنگ های شاد و اشکالی شبیه به برند میسونی طراحی و دکور شده اند.

کلاریجز، لندن

این هتل زیبا در لندن واقع شده است که دکوراسیون و طراحی داخلی آن در نوع خود بی نظیر است؛ اما کسانی که به مد علاقه مند هستند، برترین سوئیت این هتل را سوئیت گرند پیانوی آن می دانند که به وسیله دیانا فون فورستنبرگ طراحی و ساخته شده و تمامی رنگ و مبلمان آن، همگی به انتخاب او بوده است. این سوئیت بعلاوه یک شومینه مرمری نیز دارد.

هتل لونگارنو، فلورانس

این هتل تحت مالکیت خانواده فراگامو قرار گرفته است و در آن به وفور از آثار هنری که شبیه به کارهای پیکاسو است، استفاده شده است.

در طراحی داخلی آن از رنگ آبی و سفید و برای مبلمان آن از چرم استفاده شده که بیانگر ارتباط این ملک با مد لباس است. اما از همه مهم تر این است که این هتل بالکنی با منظرهی به رود باستانی آرنو دارد.

منبع: کجارو / The Daily Telegraph
انتشار: 6 فروردین 1401 بروزرسانی: 6 فروردین 1401 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1957

به "هتل های مطرح ترین طراحان مد دنیا در کدام کشورها قرار دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های مطرح ترین طراحان مد دنیا در کدام کشورها قرار دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید