احتمال رویارویی فرنگی کار دوتابعیتی ایران با محمدرضا گرایی، ارسلان برای المپیک به 67 کیلوگرم برمی شود

به گزارش لیسو، علی ارسلان هرچند در مسابقات جهانی 2022 میخواهد در 72 کیلوگرم کشتی بگیرد، اما در رقابت های جهانی 2023 که گزینشی المپیک نیز خواهد بود به وزن 67 کیلوگرم بازمی شود تا رویارویی اش با محمدرضا گرایی محتمل باشد.

احتمال رویارویی فرنگی کار دوتابعیتی ایران با محمدرضا گرایی، ارسلان برای المپیک به 67 کیلوگرم برمی شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، طی روزهای گذشته خبرنگاران دوتابعیتی شدن علی ارسلان و حضور این کشتی گیر در تیم ملی صربستان را منتشر کرد.

این مدعی وزن 72 کیلوگرم که در فینال لیگ برتر فرنگی پیروز به شکست محمدرضا مختاری ملی پوش ایران در مسابقات جهانی اسلو شد، بعد از این رقابت ها راهی بلگراد شد تا کارش را در صربستان شروع کند.

اسلان که دوتابعیتی شده و مسئله ای برای رفت و آمد به کشورمان ندارد، سال آینده نیز در وزن 72 کیلوگرم کشتی خواهد گرفت، اما تصمیم دارد که در مسابقات جهانی 2023 که اولین مرحله از گزینشی بازی های المپیک 2024 پاریس محسوب می گردد، در وزن المپیکی 67 کیلوگرم روی تشک برود.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران در این وزن در بازی های المپیک 2020 توکیو با محمدرضا گرایی صاحب نشان طلا شد. این فرنگی کار شیرازی بعلاوه در جهانی 2021 اسلو طلای المپیک را تکرار کرد.

با توجه به شرایط بدنی محمدرضا گرایی، به نظر او تا المپیک پاریس در 67 کیلوگرم کشتی خواهد گرفت، از این رویارویی دو کشتی گیر ایران در جهانی 2023 و در ادامه آن، درصورت کسب سهمیه المپیک، در پاریس احتمال دارد.

پیش از این نیز دوتابعیتی شدن سامان طهماسبی سبب شد که دو قهرمان ایرانی در مسابقات جهانی در قالب دو تیم مجزا با هم رودررو شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1894

به "احتمال رویارویی فرنگی کار دوتابعیتی ایران با محمدرضا گرایی، ارسلان برای المپیک به 67 کیلوگرم برمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال رویارویی فرنگی کار دوتابعیتی ایران با محمدرضا گرایی، ارسلان برای المپیک به 67 کیلوگرم برمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید