استیلی: به اندونزی نمی رویم که زنگ تفریح بشویم، هدف اصلی ما حضور در المپیک است

به گزارش لیسو، مدیرفنی تیم فوتبال امید گفت: تیم ما هفته آخر تکمیل شد و به جز نورافکن و شکاری که دو لژیونر ما بودند، سایر بازیکنان در اختیار تیم امید قرار گرفتند و با همین تیم به چین و اندونزی می رویم.

استیلی: به اندونزی نمی رویم که زنگ تفریح بشویم، هدف اصلی ما حضور در المپیک است

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، حمید استیلی در حاشیه مراسم بدرقه تیم امید به بازی های آسیایی 2018 اندونزی گفت: الحمدالله تیم ما هفته آخر تکمیل شد و به جز نورافکن و شکاری که دو لژیونر ما بودند، سایر بازیکنان در اختیار تیم امید قرار گرفتند و با همین تیم به چین و اندونزی می رویم. یک بازی محبت آمیز در شانگهای داریم که بعد از آن به اندونزی می رویم. بازیکنان هم اردوی تدارکاتی خوبی داشتند و هر چقدر اردوی خوب داشته باشند، برای ما بهتر است.

وی در مورد اینکه آیا هدف المپیک است یا بازی های آسیایی، گفت: هدف اصلی ما حضور در المپیک است و به اندونزی نمی رویم که زنگ تفریح بشویم. من هم قول داده ام بازیکنان با تمام توان بازی نمایند و با بازی مقابل عراق ما را امیدوار کردند. درست است هر بازی شرایط خودش را دارد، اما امیدوارم بچه ها از تمام پتانسیل خود استفاده نمایند و در اندونزی ما را سربلند نمایند.

مدیر فنی تیم فوتبال المپیک با تأکید بر ایتکه هدف اصلی ما المپیک است، گفت: روزی که با کمیته فنی، تاج و ساکت صحبت کردیم همه پشت این بودند که تیم به المپیک صعود کند و قرارداد کرانچار هم تا انتها المپیک 2020 است و امیدوارم بتوانیم بعد از 44 سال به المپیک صعود کنیم.

استیلی در مورد اینکه دور قبلی هم در بازی های انتخابی المپیک تیم امید نتوانست از سردار آزمون و علیرضا جهانبخش استفاده کند و آیا این بار تدبیری شده تا از بازیکنان لژیونر بهره ببریم، گفت: با توجه اینکه بازی های آسیایی در آسیاست و فیفادی نیست، تیم های اروپایی به ما بازیکن نمی دهند، مگر اینکه در قرارداد آنها توسط مدیر برنامه ها ذکر گردد. این مهم است که مدیر برنامه ها تقویم ما را ببیند و این موارد را ذکر کند، چون امید نورافکن کاپیتان تیم ماست، اما اکنون نمی تواند ما را همراهی کند. امیدوارم برای بازی های انتخابی المپیک بتوانیم این مشکل را حل نموده و از آنها استفاده کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 484

به "استیلی: به اندونزی نمی رویم که زنگ تفریح بشویم، هدف اصلی ما حضور در المپیک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استیلی: به اندونزی نمی رویم که زنگ تفریح بشویم، هدف اصلی ما حضور در المپیک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید