امکانات و مشخصات جایگزین پژو پارس ، عکس

به گزارش لیسو، دیجیاتو نوشت: ایران خودرو مدتی پیش از توقف فراوری پژو پارس تا انتها سال 1402 اطلاع داد. خودرو جایگزین پژو پارس نیز سورن پلاس XU7P است.

امکانات و مشخصات جایگزین پژو پارس ، عکس

سورن پلاس XU7P در قالب تیپ پایه این محصول وارد بازار خواهد شد، چرا که بعضی از امکانات آن حذف شده است. در تصاویری که از این خودرو دیده ایم، دکمه های کنترلی از روی فرمان این خودرو حذف شده اند. ارائه فهرست مشخصات و امکانات سورن پلاس XU7P نیز فرضیه ما را تأیید می نماید. امکاناتی همانند کروز کنترل از روی این خودرو حذف شده اند که نتیجه آن حذف دکمه های یک سمت فرمان است. البته دکمه های کنترلی سیستم صوتی همچنان روی فرمان حضور دارند.

بزرگ ترین مزیت و تفاوت سورن پلاس با موتورXU7 پلاس نسبت به پژو پارس، افزایش تجهیزات ایمنی این خودرو است. سورن پلاس به سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی و سیستم ترمز کمکی مجهز است. تمامی این تجهیزات باعث می شوند تا خریداران خودروهای داخلی، احساس امنیت بیشتری را نسبت به گذشته تجربه نمایند. دیگر تجهیزات سورن پلاس را نیز می توانید در فهرست ارائه شده از سوی ایران خودرو ببینید.

در بخش فنی، تفاوتی میان سورن پلاس XU7P و نسخه های فعلی پژو پارس وجود ندارد، چرا که هر دو خودرو به یک موتور مجهز هستند. ایران خودرو حداکثر راندمان این پیشرانه را 98 اسب بخار قدرت و 146 نیوتن متر گشتاور اعلام نموده است. گیربکس پنج سرعته دستی نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو بر عهده دارد. شتاب صفر تا صد رسمی این خودرو نیز 13 ثانیه اعلام شده است که عدد واقع بینانه ای به نظر می رسد. حداکثر سرعت سورن پلاس با موتور XU7P نیز 190 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. البته همان طور که در جدول بالا مشاهده می کنید، رینگ های آلیاژی از این خودرو حذف شده اند و به جای آن از رینگ های فولادی 15 اینچی استفاده خواهد شد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 14 آذر 1402 بروزرسانی: 14 آذر 1402 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 2255

به "امکانات و مشخصات جایگزین پژو پارس ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکانات و مشخصات جایگزین پژو پارس ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید