انتشار اخباری درباره فوت امیر کویت

به گزارش لیسو، بعضی رسانه های عربی و شبکه های اجتماعی در حال انتشار اخباری درباره فوت صباح الاحمد الصباح امیر کویت در بیمارستان محل بستری وی در آمریکا هستند.

انتشار اخباری درباره فوت امیر کویت

به گزارش خبرنگاران از فارس، بعضی رسانه های عربی امروز سه شنبه از فوت صباح الاحمد الصباح امیر کویت پس از وخامت حالش در بیمارستانی در آمریکا اطلاع دادند.

محافل رسمی کویت تا این لحظه از هر گونه اظهارنظر در این باره خودداری نموده اند اما بعضی از خاندان امیر کویت به طور غیرمستقیم مطالبی را در حساب های توئیتری خود منتشر نموده اند.

همچنین روزنامه المصریون در خبری به نقل از ترکی الحمد نویسنده سعودی از فوت امیر کویت اطلاع داد.

این نویسنده سعودی در حساب توئیتری خود با اعلام خبر فوت امیر کویت، برای او از درگاه خداوند طلب مغفرت کرد و برای ملت کویت نیز آرزوی امنیت و شکوفایی کرد.

همچنین عبدالله المدنی استاد روابط بین الملل بحرین در حساب توئیتری خود نوشت: خبری از منبع موثق در دولت کویت مبنی بر فوت صباح الاحمد الجابر الصباح در ساعت 4 صبح امروز، دریافت کردم و خبر فوت وی بزودی به صورت رسمی اعلام می گردد.

بعضی منابع خبری نیز از برگزاری نشست نواف الأحمد الصباح معاون امیر کویت و ولیعهد این کشور با رئیس مجلس و نخست وزیر این کشور در سایه انتشار اخباری درباره وخامت حال امیر کویت اطلاع دادند.

امیر کویت اخیرا برای درمان بیماری خود به آمریکا سفر نموده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1189

به "انتشار اخباری درباره فوت امیر کویت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار اخباری درباره فوت امیر کویت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید