تور ارزان فرانسه: انتقال پروازهای هما به پاریس به فرودگاه شارل دوگل

به گزارش لیسو، اداره کل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما طی اطلاعیه ای گفت که تمام پروازهای این هواپیمایی به مقصد پاریس از تاریخ سه شنبه 7 فروردین ماه 1397 برابر با 27 مارس 2018، از فرودگاه اورلی به شارل دوگل منتقل شد.

تور ارزان فرانسه: انتقال پروازهای هما به پاریس به فرودگاه شارل دوگل

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

نخستین حضور هما در فرودگاه شارل دوگل پس از 40 سال با استقبال ویژه و مراسم واترسالوت انجام پذیرفت. مراسم افتتاحیه نیز با حضور دکتر فرزانه شرفبافی، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران، کادر پرواز و همکاران هما در شعبه پاریس در سالن ترانزیت فرودگاه شارل دوگل برگزار گردید.

دکتر شرفبافی ضمن تقدیر از استقبال شایان توجه فرودگاه شارل دوگل از حضور هما بر لزوم ارتقای سطح خدمات این شرکت تاکید نمود و گفت:

هما در نظر دارد با ورود هواپیماهای نو خود در مورد افزایش روزهای پرواز به این مقصد اروپایی و توسعه شبکه پروازی خود برنامه ریزی کند.

در حال حاضر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما روزهای سه شنبه و آدینه با ایرباس های مدرن A330-200 خود به پاریس پرواز می نماید.

منبع: کجارو / iranair.com
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1954

به "تور ارزان فرانسه: انتقال پروازهای هما به پاریس به فرودگاه شارل دوگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: انتقال پروازهای هما به پاریس به فرودگاه شارل دوگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید