اگر قصد سفر به چین را دارید این فیلم بی نظیر را حتما ببینید!

به گزارش لیسو، شهر پر جنب و جوش شانگهای

شهر پر جنب و جوش شانگهای در کشور چین یکی از شهرهایی است که در تاریخ این کشور حائز اهمیت است. این شهر در زمینه های گوناگون از جمله در زمینه فعالیت های مالی، از گذشته تا به امروز مورد توجه بوده و این شهر بندری یکی از مراکز مهم و گذرهای اصلی کشور چین محسوب می گردد.

اگر قصد سفر به چین را دارید این فیلم بی نظیر را حتما ببینید!

شهر پر جنب و جوش شانگهای بزرگ ترین شهر چین است و بعد از توکیو مرکز کشور ژاپن دومین شهر بزرگ جهان محسوب می گردد. این شهر بندری از مهم ترین بنادر کشور چین است و نقش مهمی در زمینه تجارت و بازرگانی این کشور با سایر نقاط جهان به عهده داشته است.

شهر پر جنب و جوش شانگهای، شهری بزرگ و پر جمعیت است و در حقیقت این شهر پل ارتباطی بین کشور چین و جهانی خارج است. شهر پر جنب و جوش شانگهای فقط از نظر فعالیت های مالی پرتکاپو نبوده و از لحاظ سیاسی هم شانگهای یک نقش مهم در چین دارد.

این شهر خاستگاه حزب کنونی چین است و پایه های این حزب نخستین بار در این شهر بنیان گذاشته شد. شهر پر جنب و جوش شانگهای لقب جنگل آسمانخراشها را به خود اختصاص داده و بعلاوه به شهر روشنفکری و کارگری معروف است. شانگهای در ساحل چپ رودخانه هوانگ پو در ناحیه جنوبی یانگ تسه واقع شده و با اقیانوس آرام فاصله بسیار کمی دارد. این شهر به زبان چینی معنی اسمش بر فراز دریا است. خبرنگاران در این ویدیوی بی نظیر شما را به تماشای گوشه هایی از زیبایی های این شهر دعوت می نماید.

ویدیو از شهر پر جنب و جوش شانگهای

منبع: الی گشت
انتشار: 10 شهریور 1403 بروزرسانی: 10 شهریور 1403 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 2276

به "اگر قصد سفر به چین را دارید این فیلم بی نظیر را حتما ببینید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر قصد سفر به چین را دارید این فیلم بی نظیر را حتما ببینید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید