باباصفری: می خواهم بهترین دروازه بان آسیا شوم، برخورداری: مقابل عمان بهترین عملکرد را خواهیم داشت

به گزارش لیسو، بازیکنان تیم ملی هندبال کشورمان در نشست خبری با خبرنگاران در مورد آمادگی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کردند.

باباصفری: می خواهم بهترین دروازه بان آسیا شوم، برخورداری: مقابل عمان بهترین عملکرد را خواهیم داشت

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، پیش از شروع مراسم بدرقه تیم ملی هندبال به قطر بازیکنان تیم ملی در نشستی با خبرنگاران به سوالات آنها پاسخ دادند.

محمدرضا رجبی کاپیتان تیم ملی هندبال کشورمان در خصوص اردوی کرواسی گفت: در این اردو همراه بچه ها نبودم، ولی می دانم که سطح بازی ها بالا نبوده اما در تونس بازی های خوبی اجرا شده است. اردوی کرواسی برای آمادگی بچه ها بود. ما بیش از این به بازی نیاز داشتیم ولی چون چند روز با تیم های کرواسی تمرین و مسابقه دادیم مربی توانست ارنج تیم ملی را تشخیص دهد.

وی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص اینکه به جای اردوی کرواسی بهتر نبود با تیم های حاشیه خلیج فارس و آسیایی بازی کنیم، گفت: مسابقات خلیج فارس هفته گذشته تمام شد و امکان مسابقه با کشورهای حاشیه خلیج فارس را نداشتیم به علاوه این تیم ها پیش از این برنامه مسابقات خود را بسته بودند اما در خصوص بازی با تیم های آسیایی این موضوع را قبول دارم که سبک آسیا با اروپا متفاوت است ولی باید شرایط لازم برای بازی با این تیم ها وجود داشته باشد. سبک بازی تیم های آفریقایی بین آسیا و اروپاست و ما در تورنمنت تونس 2 بازی با تیم های آفریقایی انجام دادیم.

در ادامه این نشست برخورداری در خصوص بررسی حریفان ایران گفت: زمانی که در اردوی کرواسی بودیم همه باشگاه ها درگیر مسابقات باشگاه های اروپا بودند و نمی شد با تیم های ملی و باشگاهی اروپایی بازی کرد و باید با تیم های لیگ رجحان کرواسی بازی می کردیم. این بازی ها به کادر فنی یاری کرد تا مسائل تیم را شناسایی نمایند. یکی از بزرگترین مسائل ما در دفاع تهاجمی است که در آسیا بسیار دیده می گردد. ما در تورنمنت تونس به خصوص در بازی مقابل الجزایر به اهداف خود رسیدیم و امروز می توانیم مقابل دفاع 6 - صفر و 5 - یک خوب بازی کنیم. امیدواریم تا روز شنبه مقابل عمان بهترین عملکرد را داشته باشیم. درست است که استکی و موسوی در این بازی نیستند ولی اولین گام بسیار مهم است و اگر با موفقیت از آن عبور کنیم، برای ادامه راه بهتر است.

محسن باباصفری دیگر دروازه بان تیم ملی هندبال کشورمان نیز در خصوص آمادگی دروازه بانان گفت: ما در قطر مربی دروازه بانان خوبی داشتیم و نمایش خوبی را انجام دادیم. در این اردو نیز هم در کرواسی و هم در تونس تمرینات خوبی داشتیم و انشاءالله بتوانیم یکی از عنوان بهترین دروازه بان آسیا را از آن خود کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 435

به "باباصفری: می خواهم بهترین دروازه بان آسیا شوم، برخورداری: مقابل عمان بهترین عملکرد را خواهیم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باباصفری: می خواهم بهترین دروازه بان آسیا شوم، برخورداری: مقابل عمان بهترین عملکرد را خواهیم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید