آنالیز و نقد کتاب ارتباط بالغانه در بابل

به گزارش لیسو، خبرنگاران/مازندران همایش نقد و آنالیز کتاب ارتباط بالغانه، نوشته علیرضا سراجیان در شهرستان بابل برگزار گردید.

آنالیز و نقد کتاب ارتباط بالغانه در بابل

هدف کلی این همایش بالا بردن سطح آگاهی جامعه و کوشش و رسیدن برای داشتن روابط بهتر افراد و تشویق به مطالعه و حول موضوع خوانش کتاب ارتباط بالغانه بود که به این منظور از همه دوستانی که به صورت گروهی ، فردی و یا کارگاهی این کتاب را مطالعه نموده بودند برای شرکت در این همایش دعوت به عمل آمد تا از نگاه خودشان مطالب گفته شده در کتاب را نقد نمایند.

یکی از نکات مثبت و خوب این همایش شکل گفت و گو و صحبت کردن دوستان بود؛به این صورت که همایش در اختیار یک نفر نبود تا صحبت کند، همه دوستان حاضر حق صحبت و اظهار نظر داشتند.

همایش به دو قسمت تقسیم شده بود، در ابتدا نظر دوستان حاضر را درباره کتاب شنیدیم که در خصوص احترام گذاشتن به عقاید دیگران، انتقاد از دیگران، اسارات عاطفی صحبت و تبادل نظر شد و افراد حاضر در خصوص این موضوع ها صحبت کردند.

در قسمت دوم همایش با یک تئاتر از پیش معین شده و بداهه آغاز شد که خانم و آقایی در حین صحبت علیرضا سراجیان آغاز به دعوا و جرو بحث کردند و در نهایت هر دو آنها با دعوا از سالن همایش بیرون رفتند و بعد از خروج آن ها سراجیان درباره اتفاقی که رخ داد با دوستان حاضر صحبت کردند و پس از چند دقیقه دوستان هنرمند را دعوت کردند و دوباره روبروی جمعیت آن تئاتر را دوباره بازی کردند و افراد بیننده درباره نوع روابط، قضاوت ها و اینکه هر کدام از آنها در چه قالب شخصیتی هستند نظر می دادند.

در سرانجام همایش علیرضا سراجیان این موضوع را یادآوری کرد که هر کدام از ما در پیشرفت و بهتر شدن خودمان و جامعه مان چه نقشی داریم و برنامه با تبادل نظر درباره اهمیت داشتن روابط خوب به انتها رسید.

امید است با برگزاری چنین برنامه هایی جامعه پویاتری داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آذر 1400 بروزرسانی: 11 آذر 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1830

به "آنالیز و نقد کتاب ارتباط بالغانه در بابل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز و نقد کتاب ارتباط بالغانه در بابل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید