بهترین موزه های سئول

به گزارش لیسو، سئول که از 6 قرن پیش پایتخت کره به حساب می آید، یک شهر بسیار شلوغ و پرازدحام است که به عنوان یکی از بزرگترین متروپل های دنیا به شمار می رود. در این شهر شگفت انگیز حدود 10 میلیون نفر زندگی می نمایند. موزه ها، معابد تاریخی و سایر مکان های قدیمی تمام بخش هایی هستند که گردشگران در سئول می توانند از آن ها بازدید نمایند.

بهترین موزه های سئول

گردشگران در سئول می توانند از فروشگاه های بزرگ و شبانه ای که ساعات زیادی از شب را باز هستند خرید نمایند و یک شام خوب را نیز در رستوران های ارزان قیمت این کشور میل نمایند. قدم زدن در اطراف شهر، دوچرخه سواری و بازی گلف سایر فعالیت هایی هستند که می توانند سفر به سئول را خاطره انگیز سازند. اکنون در این مقاله از خبرنگاران تصمیم داریم تا با بهترین موزه های سئول که سالانه ده هزار بازدید نماینده را میزبانی می نمایند، آشنا شویم.

موزه ملی کره

موزه ملی کره یکی از بزرگترین موزه های آسیا است و ششمین موزه بزرگ دنیا به حساب می آید که بیش از 220 هزار قطعه تاریخی در آن نگهداری می گردد. برای گردشگران سئول، موزه ملی کره می تواند یک مکان بسیار مناسب برای به دست آوردن اطلاعات در مورد تاریخ و فرهنگ کره باشد. ساختمان این موزه در Seokjojeon واقع شده است. این موزه تنها به کره اختصاص ندارد و در آن می توانید اطلاعاتی در مورد تاریخ سایر بخش های دنیا نیز به دست آورید و درون آن نیز سالن های نمایشگاهی زیادی وجود دارد و در بین بخش های مختلف این مکان، سالنی برای سخنرانی نیز به چشم می خورد. در بخش های مختلف آن می توانید عکس های باستانی را مشاهده کنید و از سایر بخش های این موزه می توان به سالن نقاشی های تاریخی، مجسمه سازی و صنایع دستی اشاره نمود. بازدید نمایندگان می توانند از فرهنگ بودایی گرفته تا اشیایی فلزی و سرامیکی، اطلاعاتی را به دست آورند. لازم به ذکر است که در موزه ملی کره، بخشی نیز برای بچه ها وجود دارند که بچه ها به وسیله آن می توانند سفری به گذشته داشته باشند. در این موزه وسایل بسیار با ارزشی نگهداری می گردد که همچنان هم در حال توسعه است. در روز های شنبه موزه ملی کره به میزبانی از کنسرت ها، کنفرانس های بین المللی و فستیوال های فیلم می پردازد. در بخش خارجی این موزه نیز چمن کاری های گسترده ای وجود دارد که در کنار استخر های زیبا می توانید از تئاتر های رو باز و آب نماها لذت ببرید. تور های راهنمایی نماینده نیز برای گردشگران در نظر گرفته شده و افراد همه روزه به جز دوشنبه ها می توانند به بازدید از این موزه بپردازند و ساعات کاری آن نیز از ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر است. در حال حاضر بازدید از نمایشگاه اصلی رایگان است.

Leeum، موزه هنر سامسونگ

شاهکار بزرگ معماران مشهور دنیا با نام های Mario Botta، Jean Nouvel و Rem Koolhaas یک موزه پیچیده با نام Leeum است که در دامنه کوه های Namsan واقع شده و در کنار هتل Hyatt واقع شده است. این موزه از 3 ساختمان تشکیل شده است که ساختمان اول و دوم، موزه های 1 و 2 نامیده می شوند و ساختمان سوم نیز مربوط به مرکز آموزش بچه ها سامسونگ و مرکز فرهنگ است. این موزه هنری در حقیقت یکی از مکان های جذاب برای گردشگران سئول به حساب می آید. Leeum جایی است که در آن هنر کره و هنر های بین المللی با یکدیگر ترکیب شده اند و در ظاهر گذشته، حال و آینده به بازدید نمایندگان نمایش داده می شوند. موزه شماره 1، هنر بودایی را در کنار سرامیک کاری، نقاشی و خطاطی به نمایش گذاشته است. در موزه شماره 2 نیز آثار هنری هنرمندان معاصر کره در کنار مشاهیر این کشور نظیر بیکن، وارهول، بارنی و آلبرت قرار گرفته اند. موزه شماره 3 نیز در حقیقت ترکیبی بین موزه شماره 1 و 2 است و در آن به رهبران آینده (بچه ها) آموزش های فرهنگی داده می گردد. اگر بخواهیم به موزه Leeun کلی نگاه کنیم، این موزه مجموعه ای از ایده های جدید است و پلی بین شرق و غرب به حساب می آید که به آینده چشم دوخته است.

موزه Totoman Toy

اگر علاقه مند به تاریخ معاصر کره و فرهنگ مردم محلی آن هستید، موزه Totoman همان جایی است که می تواند شما را کمک کند. این موزه ساختاری شبیه به یک فروشگاه دارد که افراد پیر و جوان را می تواند مجذوب خود سازد. وسایلی که در این موزه وجود دارند، از سال 1970 تا سال 1980 را مربوط می شوند. در بین این وسایل می توانید به تماشای کتاب های قدیمی مدارس، پوستر ها، کیف های مدارس، اسباب بازی، لوازم خانگی ، کتاب های تصویری و تلفن های عمومی قدیمی بپردازید. چندین مغازه نیز در این موزه وجود دارند که اسباب بازی می ِفروشند و اگر یکی از آن ها را برای بچه هاتان خریداری کنید، بدون شک خرسند خواهند شد. پس اگر قصد سفر به سئول را دارید، بازدید از این موزه های دوست داشتنی را نباید فراموش کنید. منبع: Travelviviمنبع: کجارو
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 784

به "بهترین موزه های سئول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین موزه های سئول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید