بیش از دو میلیون درخواست برای تغییر لوگوی NBA

به گزارش لیسو، بیش از دو میلیون نفر درخواست کردند لوگوی رقابت های بسکتبال NBA به خاطر درگذشت کوبی برایانت تغییر کند.

بیش از دو میلیون درخواست برای تغییر لوگوی NBA

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از CNN، طرفداران کوبی برایانت از مسئولان NBA درخواست دارند که این سازمان به بهترین شکل از اسطوره این رقابت ها که جان خود را از دست داد یاد نمایند.

کوبی برایانت یکی از بهترین بسکتبالیست های تاریخ این رقابت ها در کنار دختر 13 ساله خود در حادثه سقوط هلیکوپتر خود در کالیفرنیا جانش را از دست داد. درخواست های زیادی که به بیش از 2 میلیون درخواست رسیده است امضا شده تا از سران سازمان NBA درخواست نمایند عکس برایانت را روی لوگوی خود قرار دهد.

سلبریتی هایی چون اسنوپ داگ، جاستین بیبر از جمله افرادی بودند که از این تغییر حمایت کردند.

مایکل جونز ، مدیر عامل Change.org در بیانیه ای گفت: دادخواست نایکی نه تنها سریعترین رشد در Change.org است، بلکه این نخستین دادخواست برای سال 2020 است که 1 میلیون امضا را رد می نماید. من می خواهم از همه کسانی که در این دادخواست یاری نموده اند ، تشکر کنم. همه این ها مربوط به کوبی است. کاش کوبی هنوز در اینجا بود و من هرگز مجبور نبودم این طومار را برای آغاز کار تهیه کنم.

لوگوی فعلی NBA توسط آلن سیگل طراحی شده است و به جری وست از بزرگان تیم لس آنجلس لیکرز دلالت دارد.

برایانت در آوریل 2016 از NBA بازنشسته شد. این بسکتبالیست نامدار 41 ساله با لقب مامبا سیاه پیروز به کسب پنج عنوان قهرمانی NBA شد ، دو بار به عنوان MVP فینال لقب گرفت و دو مدال طلای المپیک را از آن خود کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 729

به "بیش از دو میلیون درخواست برای تغییر لوگوی NBA" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از دو میلیون درخواست برای تغییر لوگوی NBA"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید