آشنایی با ساحل های مشهور و دیدنی لس آنجلس

به گزارش لیسو، شهر لس آنجلس در استان کالیفرنیا آمریکا یکی از برترین مکان ها برای عاشقان دریا و ساحل است؛ چراکه ساحل های تماشایی و زیبای بسیاری در کنار اقیانوس آرام در این منطقه واقع شده است که هرکدام شگفتی و جذابیت خاص خود را دارند و برای تفریحی دل نشین بسیار مناسب هستند. اصلاً مگر امکان دارد که کسی به لس آنجلس فکر کند، اما به فکر شنا در آبی زلال ساحل های طلایی این شهر نیفتد؟ در ساحل ها و دریای لس آنجلس تفریحات بسیار متنوعی را می توانید تجربه کنید؛ از جمله شنا، غواصی، قایق و کشتی سواری، موج سواری، استراحت در ساحل و بهره بردن از آفتاب و هوای مطلوب و بسیاری فعالیت های مفرح دیگر.

آشنایی با ساحل های مشهور و دیدنی لس آنجلس

در حقیقت از جاهای دیدنی ارزشمند شهر L.A که هر گردشگری را از سراسر جهان به خود جذب می نماید تا رزرو هتل و خرید بلیط پرواز خارجی را انجام دهد و به لس آنجلس سفر کند، وجود ساحل هایی متنوع و متعدد است که این امکان را به گردشگران و مسافران می دهد تا به همراه دوستان، خانواده، بچه ها و یا با حیوانات خانگی خود به خوش گذرانی حسابی در ساحل هایی درخشان بروند. حال در این مقاله درباره ساحل های چشم نواز و پربازدید شهر رؤیایی لس آنجلس آمریکا می خوانید.

ساحل سانتا مونیکا (Santa Monica Beach)

ساحل سانتا مونیکا یکی از ساحل های معروف و زیبا در لس آنجلس در جنوب کالیفرنیا است که علاوه بر ساحل درخشان و دریای آبی و فیروزه ای، جاذبه های دیدنی فراوان و متنوعی دارد. در کنار ساحل هتل ها و رستوران ها و کافه های مختلفی قرار گرفته اند و بعلاوه مراکز فرهنگی برای مردم در راستای ساحل تعبیه شده اند تا مردم محلی و گردشگران اوقاتی مفرح و دلپذیر را داشته باشند. ساحل سانتامونیکا به شن های سفید خود معروف است و برای استراحت و جنب و جوش و فعالیت های تفریحی متنوع ایده آل است. در ساحل Santa Monica مسیر دوچرخه سواری و پیاده روی، اسکله تفریحی، فضاهایی برای ورزش و در جنوب اسکله منطقه ها تفریحی بیش تری و فضاهای سبز بزرگ و باز و پارک وجود دارند. ساحل سانتا مونیکا برای بازی و شادی بچه ها هم بسیار مناسب است؛ چراکه زمین های بازی و تفریح های خاص خردسالان و بچه ها نیز در منطقه ساحلی در نظر گرفته شده است. در اطراف ساحل نیز مراکز خرید متعدد از معمولی تا لوکس قرار دارند.

ساحل ویل راجرز استیت (Will Rogers Beach)

ساحل ویل راجرز یک پارک ساحلی دنج است که درست در نزدیکی ساحل معروف سانتا مونیکا واقع شده است و همین مسئله باعث شده است تا ازدحام و شلوغی های سانتا مونیکا را در ساحل ویل راجرز نبینید و بتوانید با خیالی راحت و در آسودگی بیشتری آفتاب بگیرید، شنا کنید و لحظاتی ناب را در ساحلی طلایی تجربه کنید. ساحل ویل راجرز وسعت زیادی دارد و چندین زمین بازی از جمله زمین های والیبال، مسیر دوچرخه سواری، زمین بازی بچه ها در این ساحل وجود دارند. ساحل زیبای ویل راجرز به افتخار بازیگر، مفسر و طنزپرداز آمریکایی ویل راجرز نام گذاری شده است. بخش وسیعی از ساحل کنونی درواقع جزو دارایی های او بوده است که بعد از مرگش در سال 1944 به شهرداری اهدا شد.

ساحل ونیز (Venice Beach)

کمی آن طرف تر از ساحل سانتا مونیکا، ساحل ونیز را می بینید که یک ساحل بزرگ با زمین های والیبال، بسکتبال، اسکیت ، تنیس، هندبال، و سایر فعالیت های تفریحی متنوع دیگر است. مجذوب کنندهیت اصلی و دیدنیی ساحل ونیز لس آنجلس، کارناوال مردمی آخر هفته ها است که در Ocean Front Walk، یا همان محل پیاده روی و تفرجگاه جلوی ساحل وجود دارد که دیدن آن تجربه ای خاص و شادی آور است. هنرمندان زیادی مانند بازیگران، نقاشان و بسیاری دیگر در کنار مسیر پیاده روی ساحل و پیاده رو آثار هنری و هنر خود را به نمایش و فروش می گذارند. در نزدیکی ساحل چشم گیر ونیز می توانید در هتل هایی مجلل و راحت اقامت داشته باشید، از فروشگاه های متنوع خرید کنید و سوغاتی خریداری کنید و یا از بستنی فروشی ها بستنی های خوشمزه برای خودتان و بچه ها خود خریداری کنید و از اوقات خود لذت ببرید.

ساحل منهتن (Manhattan Beach)

ساحل منهتن لس آنجلس پربازدید است و می توان با ماشین شخصی و یا دوچرخه به ساحل رسید و روزی دل انگیز را با فعالیت های متنوع و تفریحاتی مجذوب نماینده شروع کرد. در حاشیه ساحل منهتن خانه ها و هتل هایی لوکس قرار دارند، زیرا مکانی دنج و شگفت انگیز برای زندگی است و یادآور سبک زندگی خاص و خیره نماینده کالیفرنیایی است یعنی دیدنی هر روزه ساحل طلایی و آبی فیروزه ای دریا و آفتاب درخشان. در واقع هیچ کس نمی تواند به راحتی از زیبایی های منحصربه فرد منطقه ساحلی منهتن بگذرد. در ساحل دوچرخه سواری کنید، شنا کنید، والیبال بازی کنید، کشتی سوار شوید، با ماسه ها خانه و اشکال متنوع بسازید، موج سواری کنید و از فروشگاه ها خرید کنید و خاطراتی خوش را در فکر خود به یادگار بگذارید.

ساحل لانگ (Long Beach)

ساحل لانگ بیچ، ساحلی با ماسه های نرم و عریض است که حدود یک ساعت با مرکز شهر لس آنجلس فاصله دارد. ساحلی آرام که برای پیدا کردن مکانی دنج حتی در روزهای شلوغ ساحل، خوش شانس خواهید بود. تعدادی موزه، آکواریوم و رستوران و فروشگاه های بسیاری در امتداد ساحل لانگ قرار دارند تا گردشگران داخلی و خارجی که بلیط هواپیما لحظه آخری داشته اند و راه های دور و نزدیک را برای گردش و سفر به لس آنجلس آمده اند، اوقاتی خاطره انگیز و خوش را سپری نمایند. هتل معروف و باشکوه خانه ملکه مری، هتلی شناور است که در ساحل لانگ قرار گرفته است و هتلی عالی برای اقامت، برگزاری مراسمات و جشن ها است.

ساحل مارینا دل ری (Marina del Rey)

مارینا دل ری بندری بزرگ است که شاید مقصدی ایده آل برای آفتاب گرفتن و استراحت روی ماسه ها نباشد، اما با چند ساحل زیبایی که دارد، باز هم می تواند مکانی برای خوش گذراندن و محو دیدنی آبی زلال دریا شدن باشد. چندین هتل و اقامتگاه باکیفیت و نامدار و رستوران هایی با خوراک های محلی و دریایی و بعلاوه فروشگاه های متعددی در کنار ساحل و بندر قرار دارند که برای گذراندن اوقاتی فراموش نشدنی کاملاً مناسب هستند و پارک هایی باصفا در وسط بندر قرار دارند. در اسکله های ساحل مارینا دل ری می توانید قدم بزنید و عبور و مرور مردم و گردشگران را دیدن کنید. اگر قایق شخصی داشته باشید و یا قایقی اجاره کنید، می توانید برترین گردش با قایق را در ساحل و بندر مارینا دل ری داشته باشید.

ساحل پلایا دل ری (Playa del Rey Beach)

ساحل پلایا دل ری در یکی از برترین منطقه ها کالیفرنیای جنوبی، درست در کنار ساحل مارینا دل ری قرار گرفته است و محلی مناسب برای استراحت و تفریحی حسابی است. در ساحل پلایا دل ری شاهد آرامش، تپه های شنی مرتفع، ساحلی وسیع، سفید و درخشان و دریایی حیرت انگیز هستید. در اطراف ساحل بیشتر خانه های مسکونی قرار دارند. در ساحل Playa del Rey Beach لس آنجلس با همراهان خود والیبال و بسکتبال بازی کنید، با دوچرخه دوری بزنید، کمپ بزنید و چند روزی را در کنار ساحل بمانید و یا در اقامتگاه های متنوع، لوکس و یا مالی اقامت کنید. یکی از ویژگی های خاص ساحل پلایا دل ری این است که در نزدیکی فرودگاه بین المللی لس آنجلس است و به راحتی و در مدتی کوتاه پس از رسیدن به شهر رؤیایی لس آنجلس، می توانید از ساحل بازدید کنید.

ساحل ال پورتو (El Porto Beach)

اگر در پی یکی از برترین محل های موج سواری باشید، ساحل ال پورتو در کنار ساحل منهتن، همان ساحلی است که باید در پیش باشید. معمولاً دریای ساحل ال پورتو لس آنجلس خروشان نیست و می توانید با آسودگی خیال در اغلب اوقات از موج های آرام و دل نشین لذت ببرید. اگر می خواهید با دوستان خود تفریحی حسابی را تجربه کنید، پس از شنا و لذت از آب زلال دریا، به زمین والیبال بروید و چند دستی را بازی کنید و سپس خوراکی لذیذ و به یادماندنی را در یکی از رستوران ها و کافی شاپ های اطراف ساحل El Porto Beach میل کنید.

ساحل داکوایلر (Dockweiler Beach)

ساحل داکوایلر استیت، ساحلی بزرگ و با امکاناتی فوق العاده خوب است که شامل پارکینگ، فضاهایی برای ورزش های ساحلی مانند والیبال، فریزبی، تفریحاتی مفرح از جمله غواصی و قایق سواری و ماهیگیری است. بعلاوه ساحل داکوایلر تنها ساحلی در شهر لس آنجلس است که امکان پرواز با هواپیماهای شخصی را بر فراز ساحل و دریا فراهم نموده است. ویژگی خاص و قابل توجه دیگری که ساحل داک وایلر دارد، وجود چاله های آتش یا مکان هایی مشخص شده برای روشن کردن آتش و میزهای پیک نیک است که برای نشستن بر دور آن، باربیکیو کردن و لذت بردن از فضای بی نظیر شبی ساحلی تعبیه شده اند.

ساحل هانتینگتون (Huntington Beach)

یکی از بهشت های موج سواران در آمریکا، ساحل هانتینگتون لس آنجلس است که برترین موج ها را دارد و در بالای منطقه اورنج کانتی قرار گرفته است. پارکی باصفا در کنار ساحل هانتینگتون واقع شده است که برای قدم زدن، لذت بردن از هوایی مطلوب و نسیم ساحلی و آفتاب و قدم زدن به همراه سگ ها بسیار عالی است. بعلاوه دو اسکله مجذوب کننده در ساحل وجود دارند. ساحل Huntington Beach معمولاً پر جنب و جوش است و به ویژه سالانه در طول برگزاری مسابقات موج سواری، گردشگران و ورزشکاران زیادی بلیت هواپیما تهیه می نمایند و به ساحل درخشان هانتینگتون سفر می نمایند.

ساحل رویال پالمز استیت (Royal Palms State Beach)

در ساحلی درخشان و دیدنی، شنا کنید، از آفتاب لذت ببرید، موج سواری کنید، در تفرجگاه های ویژه پیک نیک کنید و با دوستان و خانواده خود اوقاتی دل چسب را تجربه کنید، در استخرهای مخصوص جزر و مد به دیدنی شگفت انگیز تغییر سطح آب دریا یعنی جزر و مد مشغول شوید، در امتداد ساحل پیاده روی کنید و بچه ها خود را به پارک ببرید و یا با آن ها اشکال ماسه ای مجذوب کننده بسازید. با ماشین هم می توانید به کنار ساحل رویال پالمز بروید زیرا دارای پارکینگی رو به دریا است.

ساحل کابریلو (Cabrillo Beach)

در جنوب لس آنجلس، ساحلی با امکانات تفریحی و تفریح های مجذوب کننده وجود دارد که ساحل کابریلو نام دارد و ساحل نام خود را از کابریلو، کاشفی پرتغالی که اولین بار سواحل جنوبی کالیفرنیا را کشف کرد گرفته است. یک آکواریوم بزرگ، زمین های والیبال ساحلی، اسکله تفریحی و ماهی گیری، امکان شنا، موج سواری، غواصی، قایق سواری و رستوران ها و کافه های متنوع در ساحل کابریلو وجود دارند. برای اینکه از ساحل تاریخی و چشم نواز کابریلو لس آنجلس بازدید کنید و ساعات و روزهایی دلپذیر را سپری کنید، رزرو آنلاین هتل خارجی را هر چه سریع تر انجام دهید.

منبع: گردشبان
انتشار: 16 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1402 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 2194

به "آشنایی با ساحل های مشهور و دیدنی لس آنجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با ساحل های مشهور و دیدنی لس آنجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید