تبریک تولد کرونایی به احترام برومند

به گزارش لیسو، احترام برومند هم زمان با سال روز تولدش می گوید: در این روزهای سخت کرونایی بیشتر از هر چیزی نگران جوان ها هستم، بویژه آن هایی که کار فرهنگی می نمایند.

تبریک تولد کرونایی به احترام برومند

این هنرمندِ متولدِ فرودین 1326 که بنا به توصیه های بهداشتی، مثل خیلی دیگر از مردم در خانه مانده، تبریک تولدی متفاوت از خواهرش مرضیه برومند داشت که ویدئوی آن در فضای مجازی هم منتشر شده است. مرضیه برومند از مدتی قبل با یاری جمعی از هنرمندان فعالیت ویژه ای در همراهی با ستاد مبارزه با کرونا داشته است.

احترام برومند به مناسبت تولدش در گپ و گفتی کوتاه با خبرنگاران، بیشترین دغدغه این روزهایش را جوان ها می داند و می گوید: ما که یک عمر کارهایی را که می خواستیم انجام دادیم، ولی وضع امروز جوان ها، مخصوصا آن هایی که کار فرهنگی می نمایند، نگرانم می نماید.

او از کسانی که در رادیو و تلویزیون کار می نمایند، از روزنامه نگاران و بچه های خبرگزاری ها، از کسانی که در حوزه موسیقی فعالیت دارند و نیز از تئاتری ها به طور خاص اسم می برد و اضافه می نماید: یک اتفاق خنده داری که برخی وقت ها در تلویزیون و زیرنویس خبرها می بینم این است که به همه مشاغل اشاره می گردد ولی انگار مشاغل فرهنگی اصلا وجود ندارد. البته یک بار دیدم نوشته بود سینماها و غیره! مگر روزنامه نگاری، تئاتر و موسیقی کار فرهنگی نیستند؟ البته می دانم همه دنیا درگیر کرونا شده اند و فقط برای ما نیست، ولی این جا گاهی نوعی بی توجهی حس می گردد که گویی این نوع کارها از چارچوب مشاغل بیرون افتاده اند و همین آدم را گله مند می نماید. در حالی که این روزها می بینیم هنرمندان در حد توان خود برای فراوری کارهای هنری کوشش می نمایند و حتی در اموری که مربوط به کرونا و تهیه تجهیزات بهداشتی بوده هم فعالیت داشته اند؛ به همین دلیل وقتی چنین چیزی را می بینی هم خنده ات می گیرد هم گریه .

برومند با یک آرزو و یک تاکید می گوید: ان شاءالله این روزهای بد در همه دنیا بگذرد و به روزهای خوب برسیم، ولی اگر اهمال یا اشتباهی در گذار از بحران کرونا وجود داشته باشد که سبب گردد حتی جان یک نفر از دست برود شخصا برایم قابل بخشش نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 927

به "تبریک تولد کرونایی به احترام برومند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریک تولد کرونایی به احترام برومند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید