تهیه کننده مردن در آب مطهر: آخرین مراحل فنی را طی می کنیم

به گزارش لیسو، نوید محمودی تهیه کننده فیلم سینمایی مردن در آب مطهر از آثار راه یافته به بخش سودای سیمرغ سی وهشتمین جشنواره فیلم فجر مطرح نمود این فیلم در آخرین مراحل فنی قرار گرفته است.

تهیه کننده مردن در آب مطهر: آخرین مراحل فنی را طی می کنیم

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، نوید محمودی تهیه نماینده فیلم سینمایی مردن در آب مطهر به کارگردانی جمشید محمودی که به بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر راه یافته است، در تبادل نظر با خبرنگار مهر درباره آخرین شرایط این فیلم گفت: ما همه تلاشمان را می کنیم که فیلم را آماده کنیم. مردن در آب مطهر تقریبا فیلم آماده ای است، اما بعضی از مسائل فنی آن باقی مانده است برای مثال صداگذاری هنوز نهایی نشده و اصلاح رنگ و نور تقریبا در مراحل سرانجامی قرار گرفته است با این وجود فکر می کنم تا آخر این ماه این موضوعات به طور کامل برطرف و فیلم آماده می گردد.

وی اضافه نمود: مردن در آب مطهر درواقع یک فیلم عاشقانه در ادامه عاشقانه هایی است که درباره مهاجران افغان ساخته ایم البته این بار یه یک موضوع جدید درباره مهاجرت توجه نموده ایم که آن شرایط پذیرفته شدن مهاجران در اروپاست. یعنی آن ها باید تن به بعضی از مسایل برای پذیرفته شدن بدهند که ما این موضوع را دستمایه ساخت فیلم قرار داده ایم. احساس می کنم فیلم عاشقانه ای است که به ویژه برای جوانان جذاب است.

محمودی اعلام کرد: هر آدمی که قصد مهاجرت دارد حتی جوانان ایرانی می توانند با این اثر ارتباط برقرار نمایند، ولی من دوست داشتم این موضوع را با رویکرد جوانان افغان روایت کنم. احساس می کنم مردم پیش از این در چند مکعب عشق با این عاشقانه ها ارتباط برقرار کردند و به نظرم مردن در آب مطهر را هم دوست خواهند داشت.

این تهیه نماینده در سرانجام اظهار کرد: پیش از این فیلم سینمایی هفت و نیم را هم ساخته بودیم که در حال حضور در فستیوال های بین المللی است و ابتدای هفته آینده در جشنواره ژنو به نمایش در می آید پس از سرانجام حضور های بین المللی دست به اکران هفت و نیم می زنیم از همین رو فکر می کنم بعد از حضور در جشنواره جهانی فیلم فجر بتوانیم آن را به نمایش عمومی بگذاریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 724

به "تهیه کننده مردن در آب مطهر: آخرین مراحل فنی را طی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهیه کننده مردن در آب مطهر: آخرین مراحل فنی را طی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید