توصیه مدیرعامل اسبق استقلال به عزیزی خادم، وارد بازی سیاسی نشو!

به گزارش لیسو، قائم مقام پیشین سازمان تربیت بدنی با اشاره به اتفاقات اخیر گفت که عزیزی خادم، پختگی لازم برای مدیریت فدراسیون فوتبال را ندارد.

توصیه مدیرعامل اسبق استقلال به عزیزی خادم، وارد بازی سیاسی نشو!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، قائم مقام پیشین سازمان تربیت بدنی در واکنش به این موضوع که چرا می گویند عزیزی خادم این نشست ها را برای دیده شدن برگزار می نماید، توضیح داد: بعضی از انتقادها می تواند درست باشد، بعضی هم ادبیاتش به گونه ای است که درست نیست. من تحلیلم را گفتم. عزیزی خادم یک مقدار زود وارد این مسائل شده است. دولت در حال تغییر است و او باید هوشمند باشد که در دولت آینده هم حرف برای گفتن داشته باشد. او نباید وارد بازی و فضای سیاسی گردد. با کسی تعارف ندارم و حرفم را می زنم. در یک کلام عزیزی خادم پختگی لازم برای مدیریت فدراسیون فوتبال را ندارد.

واعظ آشتیانی در پاسخ به این سوال که وزیر امور خارجه چه نقشی می تواند برای یاری به فدراسیون فوتبال داشته باشد؟ گفت: ظریف هیچ نقشی نمی تواند داشته باشد ، فقط و فقط باید رایزنی از این منظر باشد تا از ظرفیت های وزارت خارجه و سفارتخانه ها برای یاری در برگزاری اردوهای تیم ملی استفاده کنیم ، ولی اینکه بخواهند در مسائل دیگر ورود نمایند خودمان را به این ورطه می بریم که سیاسی ها در ورزش ما دخالت می نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1574

به "توصیه مدیرعامل اسبق استقلال به عزیزی خادم، وارد بازی سیاسی نشو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه مدیرعامل اسبق استقلال به عزیزی خادم، وارد بازی سیاسی نشو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید