شرح شجاعیان درباره درگیر شفر و کامیابی نیا

به گزارش لیسو، هافبک استقلال می گوید تیمش مستحق باخت در داربی 89 نبوده است.

شرح شجاعیان درباره درگیر شفر و کامیابی نیا

به گزارش خبرنگاران، داریوش شجاعیان هافبک تیم فوتبال استقلال پس از شکست تیمش در داربی 89 توضیح داد: شرمسار طرفداران شدیم. همه بازیکنان و کادرفنی کوشش کردیم تا آن ها مسرور به خانه برگردند اما نشد. همه ناراحت هستند و امیدواریم در ادامه فصل بتوانیم جبران کنیم.

وی ادامه داد: ما بازی را خوب آغاز کردیم و مستحق باخت نبودیم. اگر 90 دقیقه را نگاه کنیم، پرسپولیس به جز 2 موقعیت فرصت دیگری نداشت. دو تیم باهم رقیب هستند و این درگیری ها طبیعی است و این اتفاقی است که افتاده است و مسئولین باید در قبال آن تصمیم بگیرند.

وی درباره قهرمانی استقلال گفت: امید قهرمانی ما از بین نرفته است و هفته های زیادی باقی مانده است و ما تمام کوشش مان را می کنیم.

شجاعیان درباره خوب تمرین نکردن تیمش پیش از داربی شرح داد: در چند روز قبل از داربی چمن مناسبی ندشتیم و چند مصدوم به خاطر چمن مصنوعی از دست دادیم و یک روز هم که چمن خوب بود، تنها یک ساعت به ما اجازه دادند که از آن استفاده کنیم. البته همه این ها بهانه است و ما باید کوشش مان را بیشتر کنیم. امیدوارم برای نام بزرگ استقلال چمنی فراهم نمایند که در لیاقت بازیکنان باشند زیرا در زمستان چمن به سختی پیدا می گردد.

هافبک استقلال درباره شوت کامیابی نیا به سمت شفر شرح داد: کامیابی نیا شوت نزد بلکه با مربی ما بد حرف زد و ما هم چون یک خانواده هستیم، عصبی شدیم. به نظر من در شان یک بازیکن نیست که این گونه با مربی حریف صحبت کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 181

به "شرح شجاعیان درباره درگیر شفر و کامیابی نیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح شجاعیان درباره درگیر شفر و کامیابی نیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید