فراوری ماسک در تماشاخانه سرو

به گزارش لیسو، مصطفی بیات و گروه نمایشی اش به تازگی برای فعالیت گسترده تر در زمینه فراوری ماسک به تماشاخانه سرو منتقل شدند.

فراوری ماسک در تماشاخانه سرو

جهت دریافت خدمات طراحی محوطه باغ و ویلا ایرانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، هفدهم اسفند ماه گزارشی مبنی بر حرکت خلاقانه یک هنرمند به جای اجرای نمایش در زمینه یاری به مردم برای فراوری ماسک منتشر شد (اینجا)، پیرو این گزارش و با پیگیری های امیرحسین شفیعی، مدیر تماشاخانه سرو این گروه نمایشی برای فعالیت گسترده تر به این تماشاخانه منتقل شدند.

بیات و گروهش از چندی پیش با فراوری ماسک کار خلاقانه ای را آغاز نموده و به وسیله فضای مجازی با مردمی که احتیاج به ماسک دارند، بچه های کار، معلولان و اقشار کم درآمد مرتبط شده و ماسک ها را رایگان در اختیار مردم قرار دادند. آن ها ملزوماتی، چون پارچه و چرخ خیاطی و سایر لوازم خود را این روز ها به تماشاخانه سرو که به دلیل شیوع کرونا تعطیل شده، منتقل کردند و در حال فعالیت هستند.

بیات در ویدئو اخیر خود می گوید که احتیاج به پارچه و یاری هنرمندان و بچه های تئاتری بیشتر دارند و هر فردی که قصد دارد یاری کند با آن ها در ارتباط باشد تا بدون هیچ چشم داشتی رایگان ماسک فراوری نمایند و در اختیار مردم قرار دهند.

وی از بنیاد روایت فتح و انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس برای در اختیار قرار دادن مکان تماشاخانه سرو تشکر کرد و گفت: عزیزانی که سفارش ماسک دادند به زودی به دستشان خواهد رسید الان کمبود پارچه دارند و احتیاج به یاری خیرین و هنرمندان است.

بیات مطرح کرد که این کار با جرقه گروه ما آغاز شد، اما الان خیلی هنرمندان و گروه ها پای کار آمدند و از خانه بزرگ تئاتردعوت می کنم که به یاری ما بیاید.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 764

به "فراوری ماسک در تماشاخانه سرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری ماسک در تماشاخانه سرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید