سوال جالب خانم بازیگر از رامبد جوان؛ چرا خندوانه دوباره ساخته شد؟

به گزارش لیسو، شب گذشته رامبد جوان از دلایل ساخت سری نو خندوانه گفت.

سوال جالب خانم بازیگر از رامبد جوان؛ چرا خندوانه دوباره ساخته شد؟

به گزارش خبرنگار شب گذشته رامبد جوان در برنامه خندوانه میزبان بهاره افشاری بازیگر سینما و تلویزیون بود.

افشاری در برنامه جوان، درباره ادامه فیلمسازی اش گفت: یک فیلم دیگر در ادامه جهت دو فیلم قبلی باید بسازم. اما شاید بعد از آن دیگر فیلمی نسازم؛ علاقه مندی من بیشتر به مستند است.

وی ادامه داد: فیلم اول من یک مستندی درباره قضاوت بود و فیلم دوم در ادامه فیلم اول ساخته شد که آن قضاوت ها چه بلایی سر یک قهرمان می آورد. فیلم سوم در ادامه این دو فیلم است.

افشاری اسم کرد: یک خانم سوپراستار باید نقش اصلی فیلم من را بازی کند که فعلاً قطعی نشده است. تا الان فقط نگارش فیلم اجرا شده و نمی توانم اسمی از بازیگر آن بیاورم.

در بخشی از گفت و گو افشاری از رامبد جوان درباره انگیزه ادامه دادن خندوانه سوال کرد. او پاسخ داد: چندین نکته وجود دارد؛ من چند فصل خندوانه را ساختم و مردم همواره وقتی من را می بینند، سراغ خندوانه را می گیرند.

وی ادامه داد: من جملاتی از مردم شنیدم که خیلی عجیب بود. حرف هایی که ناخودآگاه یا خودآگاه برایم ایجاد مسئولیت می نماید. مثلا یک خانم 80 ساله می گفت که همسرش چند سالی است فوت نموده و بچه هایش خارج از ایران زندگی می نمایند و او تمام لذتش این بود که شب خندوانه را ببیند. او می گفت حتی با بچه هایم درباره صحبت های جناب خان و مهمانان حرف می زنم.

جوان اسم کرد: وقتی شما یک برندی را می سازید و مجموعه را به یاری همکاران سر و سامان می دهید، رها کردن آن کار سختی است. تعداد قابل توجهی از همکاران در خندوانه کار می نمایند و اگر خندوانه ساخته نگردد، آن ها کمتر کار می نمایند. آن ها هم من را تشویق می نمایند تا خندوانه ساخته گردد. بیش از 150 نفر مشغول به ساخت این برنامه اند.

مجری برنامه خندوانه شرح داد: چیز های عجیبی را در خندوانه تجربه کردم و یاد گرفتم. هر کاری دلم می خواست به اسم برنامه ساز انجام دادم. خندوانه برنامه پرقدرتی است تا بتواند کار های عظیم اجتماعی انجام دهد. در این برنامه کمپین های خوبی را شاهد بودیم که مردم حمایت کردند. ما در در معمولی ترین شب ها 30 میلیون بیننده داریم و در رکورد هایمان 60 میلیون بیننده. کجا می توان این عدد ها را به دست آورد؛ فقط در تلویزیون است.

افشاری هم ادامه داد: من هم اینها را تجربه کردم؛ مخاطب تلویزیون قابل مقایسه با بقیه رسانه ها نیست. من 5 فیلم اکران نشده دارم که به علت کرونا اکران نشده است. هر پنج فیلم از نظر من قابل دفاع هستند. شرایط اکران به صورت آنلاین سخت است و برای اکران در سینما هم مردم با شرایط کرونا استقبال نمی نمایند. برای همین ، اگر در تلویزیون فیلمنامه درخشان باشد با کمال میل کار می کنم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 شهریور 1400 بروزرسانی: 5 شهریور 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1729

به "سوال جالب خانم بازیگر از رامبد جوان؛ چرا خندوانه دوباره ساخته شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوال جالب خانم بازیگر از رامبد جوان؛ چرا خندوانه دوباره ساخته شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید