پیش گویی های عجیب کارتون سیمپسون ها از رخداد های سال 2021

به گزارش لیسو، کارتون سیمپسون ها در سال 2021 بینندگان آن را بار دیگر شگفت زده کرد کارتونی که سرشار از پیش گویی های محقق شده در دنیای واقعی در این سال بود.

پیش گویی های عجیب کارتون سیمپسون ها از رخداد های سال 2021

به گزارش خبرنگاران، با نزدیک شدن به انتها سال 2021 میلادی در ادامه پیش گویی های محقق شده سیمپسون ها را ذکر می کنیم:

پرواز فضایی ریچارد برانسون

ریچارد برانسون کارآفرین ثروتمند به اولین بنیانگذار پرواز فضایی تبدیل شد که با هواپیمای مجهز به راکت ویرجین گلکتیک با موفقیت از لبه فضا گذشت. سیمپسون ها به درستی پرواز فضایی او را در یک قسمت آن کارتون در سال 2014 میلادی پیش بینی کردند سال ها پیش از آن که این کارآفرین 71 ساله در ماه جولای گذشته به فضا سفر کند.

بدهی و کسری بودجه بزرگ؛ میراث ترامپ برای بایدن

در 20 ژانویه 2021 میلادی، جو بایدن 79 ساله به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهوری امریکا سوگند یاد کرد و جانشین رئیس جمهوری قبلی دونالد ترامپ شد.

در حالی که سیمپسون ها در اپیزودی در سال 2000 میلادی مستقیما اعلام نکردند که بایدن رئیس رئیس جمهور خواهد شد، اما پیش بینی کردند که ترامپ رئیس جمهور می گردد و بدهی و کسری بودجه بزرگی را برای رئیس جمهوری پس از خود بر جای خواهد گذاشت.

لباس کامالا هریس در مراسم تحلیف

در همان قسمت، سیمپسون ها ظاهرا به سِمت رسیدن کامالا هریس به عنوان معاون رئیس جمهوری را نیز پیش بینی نموده بودند چرا که لیسا نقش زن در کارتون، لباس بنفش روشنی دقیقا مشابه لباس کامالا هریس در روز مراسم تحلیف را پوشیده بود. این پیش بینی در یکی از قسمت های آن کارتون در سال 2000 میلادی اجرا شده بود.

میزبانی تام هنکس در مراسم تحلیف ریاست جمهوری

مراسم تحلیف بایدن به علت شیوع کرونا به شکلی ساده و با برنامه ویژه تلویزیونی به وسیله بازیگر 65 ساله هالیوود تام هنکس برگزار گردید و در رخدادی عجیب در کارتون سیمپسون ها در سال 2007 میلادی تام هنکس پس از آن که ساکنان اسپرینگ فیلد شهر خیالی در کارتون زیر یک گنبد شیشه ای قرنطینه شده بودند در مقابل دوربین ظاهر شده بود. او در مقابل دوربین در کارتون گفت:دولت امریکا اعتبار خود را از دست داده و بعضی از اعتبارات را از من به صورت وام دریافت می نماید.

شورش هواداران ترامپ در ساختمان کنگره

نکته جالب آن است که در یکی از قسمت های کارتون سیمپسون ها با اشاره به تاریخ 21 ژانویه 2021 میلادی شخصیت اصلی کارتون بر روی سقف خانه اش نشسته و اطراف او در حال سوختن در آتش است مشابه هرج و مرج اتفاق افتاده در سال 2021 میلادی به وسیله هواداران عصبانی ترامپ در ساختمان کنگره که به وسیله آنان به غارت ساختمان نیز انجامید و صحنه ای مشابه در کارتون سیمپسون ها نیز وجود دارد.

سویه جهش یافته امیکرون

سیمپسون ها در سال 1993 میلادی در خصوص آنفولانزای اوزاکا که یک اپیدمی جهانی در آینده بود پیش بینی کردند که بسیار شبیه سویه جهش یافته کنونی امیکرون است.

منبع: فرارو
انتشار: 22 بهمن 1400 بروزرسانی: 22 بهمن 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1909

به "پیش گویی های عجیب کارتون سیمپسون ها از رخداد های سال 2021" امتیاز دهید

1 کاربر به "پیش گویی های عجیب کارتون سیمپسون ها از رخداد های سال 2021" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش گویی های عجیب کارتون سیمپسون ها از رخداد های سال 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید