جاذبه های گردشگری کوالالامپور مالزی

به گزارش لیسو، جاذبه های گردشگری کوالالامپور

کوالالامپور پایتخت کشور مالزی می باشد که در جنوب شرقی آسیا واقع شده است. کوالالامپور علاوه بر تنوع فرهنگی مختلف، شهری مدرن نیز می باشد که در سالهای اخیر نیز پیشرفت قابل توجهی داشته است. وجود تلفیقی از فرهنگ و سنت قدیمی و بافت مدرن در کوالالامپور از یک طرف و جاذبه های گردشگری کوالالامپور از طرف دیگر موجب شده است تا تور کوالالامپور از پرطرفدارترین تورهای مالزی و حتی آسیا باشد و سالانه گردشگران زیادی از اقصی نقاط جهان از جمله ایران، به مالزی سفر می نمایند. در این مطلب سعی شده است به معرفی تعدادی از پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری کوالالامپور پرداخته گردد.

جاذبه های گردشگری کوالالامپور مالزی

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

برج های دوقلوی پتروناس کوالالامپور مالزی

برج های دوقلوی پتروناس کوالالامپور مالزی با ارتفاعی حدود 452 متر، از بلندترین ساختمانهای جهان و از بلندترین ساختمان های دوقلوی جهان محسوب می گردد که در شهر کوالالامپور کشور مالزی ساخته شده است. برج های دوقلوی پتروناس کوالالامپور دارای 88 طبقه می باشد و در سال 1998 احداث شد. برج های دوقلوی پتروناس مالزی بعنوان یکی از نمادهای اصلی شهر کوالالامپور و حتی کشور مالزی و از معروفترین دیدنی های کوالالامپور مالزی به شمار می آید. تقریبا تمام کسانی که از تور کوالالامپور و تور مالزی استفاده می نمایند، از برج های دوقلوی پتروناس کوالالامپور مالزی بعنوان یکی از اصلی ترین دیدنی های کوالالامپور بازدید می نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن عکس ها اینجا کلیک نمایید.

آکواریوم KLCC کوالالامپور مالزی

آکواریوم KLCC کوالالامپور مالزی یکی از بزرگترین آکواریوم های جهان محسوب می گردد که در زمینی به مساحت حدودا 60 هزار متر مربع احداث شده است. آکواریوم KLCC کوالالامپور مالزی یکی در نزدیکی برج های دوقلوی کوالالامپور مالزی واقع شده است و یکی از پرطرفدارین دیدنی های کوالالامپور در تور کوالالامپور محسوب می گردد.

پارک سان وِی کوالالامپور مالزی

پارک سان وی لاگون کوالالامپور مالزی یک مجموعه ای از انواع پارک ها می باشد که در کوالالامپور مالزی واقع شده است. پارک سان وی لاگون کوالالامپور مالزی شامل چندین پارک مختلف می گردد که در بخش های مختلف مجموعه، واقع شده است. پارک آبی سان وی لاگون و پارک وحش سان وی لاگون از بهترین و پطرفدارترین پارک های مجموعه پارک سان وی لاگون کوالالامپور مالزی می باشند. تعداد زیادی از کسانی که از تور کوالالامپور و تور مالزی استفاده می نمایند، از پارک سان وی لاگون کوالالامپور مالزی بعنوان یکی از اصلی ترین دیدنی های کوالالامپور بازدید می نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن عکس ها اینجا کلیک نمایید.

گنتینگ هایلند کوالالامپور مالزی

گنتینگ هایلند (Genting Highlands) یا ارتفاعات گنتینگ ، یک مجموعه تفریحی و تجاری است که در بالای کوه های تیتی وانگسا (Titiwangsa) به ارتفاع حدود 1850 متر احداث شده است . مجموعه گنتینگ هایلند با پنج هتل متفاوت از یک مجموعه با بیش از ده هزار اتاق، یکی از بزرگترین مجموعه هتل های جهان است. در این مجموعه پارک بازی در فضای باز و همچنین پارک بازی در فضای بسته وجود دارد. گنتینگ هایلند در فا صله حدودا 45 کیلومتری از کوالالامپور مالزی واقع شده است. برای رسیدن به گنتینگ هایلند دو راه وجود دارد؛ هم می توان با ماشین به این منطقه رفت و هم می توان با تله کابین (با طول راستا حدودا 3.5 کیلومتر که بلندترین و سریعترین تله کابین جنوب شرق آسیا می باشد) به این منطقه رفت. گنتینگ هایلند و مخصوصا تله کابین گنتینگ هایلند ، یکی از پرطرفدارترین دیدنی های کوالالامپور در تور کوالالامپور و تور مالزی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن عکس ها اینجا کلیک نمایید.

غار میمونها کوالالامپور مالزی

غار میمونها کوالالامپور یا باتو کیو (Batu Cave) از اماکن مقدس هندوها می باشد که در فاصله حدودا 15 کیلومتری شمال شهر کوالالامپور مالزی واقع شده است . غار میمونها کوالالامپور امروزه از طرفی بعنوان محل عبادت و تجمع هندوها و از طرف دیگر بعنوان یکی از دیدنی های کوالالامپور برای گردشگران خارجی محسوب می گردد. غار میمونها کوالالامپور شامل منطقه ای می باشد که یک تپه است که دارای 3 غار اصلی است که اصلی ترین آن ها در انتهای پله ها واقع شده است و معبد اصلی در آن قرار گرفته و در سال 1892 کشف شده است. این منطقه دارای پله های بسیار زیادی (حدودا 272 پله) می باشد و دارای محوطه ای بسیار زیبا و دیدنی است. مجسمه بسیار بزرگی نیز در ابتدای راستا پله ها واقع شده است که خدای هندوها به حساب می آید و بلند ترین مجسمه جهان می باشد. غار میمونها کوالالامپور یکی از پرطرفدارترین دیدنی های کوالالامپور در تور کوالالامپور و تور مالزی می باشد که توریستان زیادی را به سمت خود می کشاند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن عکس ها اینجا کلیک نمایید.

معابد کوالالامپور مالزی

در کوالالامپور و بطور کلی مالزی بدلیل ادیان مختلفی که وجود دارد، معابد و مساجد زیادی نیز در نقاط مختلف شهر به چشم می خورد. معابد کوالالامپور مالزی نسبت به سایر عبادتگاه ها نظیر مساجد، تعداد بیشتری هستند و دارای اهمیت بسیار زیادی نیز می باشند. از مهمترین معابد کوالالامپور مالزی می توان به معبد تین هو (Thean Hou) کوالالامپور و معبد بهشت و جهنم (Hell and Heaven) کوالالامپور اشاره کرد. معابد کوالالامپور مالزی از جمله دیدنی های کوالالامپور در تور کوالالامپور و تور مالزی محسوب می گردند که هواداران زیادی هم دارد.

مراکز خرید کوالالامپور مالزی

کوالالامپور، شهری مناسب برای خرید می باشد؛ چرا که مراکز خرید بیشمار و متنوعی دارد. مراکز خرید کوالالامپور مالزی در نقاط مختلف شهر پراکنده شده اند. از خیابان بوکیت بینتانگ گرفته که چند مرکز خرید مهم کوالالامپور از جمله مرکز خرید استار هیل در آن قرار دارند تا خایابان پتالینگ. همچنین چندین مرکز خرید دیگر از جمله میدولی و وان یو در پر رفت و آمد ترین محله های کوالالامپور واقع شده اند. تعدادی از مراکز خرید کوالالامپور مالزی عبارتند از: مرکز خرید پاویلیون، مرکز خرید لات تن، مجتمع خرید سوریا (Suria KLCC)، تالینگ جایا، بازار مرکزی مالزی، محله چینی ها و محله هند کوچک، بازارهای پاساژ مالام یا بازار شبانه محلی و فروشگاه های واقع در مجتمع برج های دو قلوی پتروناس. مراکز خرید کوالالامپور مالزی از جمله مکان های دیدنی کوالالامپور می باشد که تقریبا تمام کسانی که از تور کوالالامپور و تور مالزی استفاده می نمایند، از آن دیدن می نمایند.

منبع: لحظه آخری
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 467

به "جاذبه های گردشگری کوالالامپور مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری کوالالامپور مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید