دستگیری باند سارقان احشام در همدان

به گزارش لیسو، خبرنگاران/همدان رئیس پلیس آگاهی استان، از شناسایی و دستگیری باند سارقان غیر بومی احشام و کشف 7 فقره سرقت احشام اطلاع داد.

دستگیری باند سارقان احشام در همدان

سرهنگ علی اسدبیگی، در تشریح این خبر گفت: با توجه به وقوع سرقت های احشام در شهرستان های اسدآباد، بهار و کبودرآهنگ، آنالیز موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان همدان نهاده شد.

وی اضافه نمود: در آنالیز های پلیسی تعیین شد، سارقان که 3 نفر هستند با خودرو پژو پارس سفید از ساعت 1 الی6 بامداد، به وسیله بریدن قفل، تعداد 10 الی20 راس گوسفند را سرقت و از محل متواری شده اند.

این مقام مسئول توضیح داد: با اقدامات خاص پلیسی، شماره پلاک مورد استفاده سارقان که جعلی بود شناسایی و ضمن کنترل شبانه روزی مسیرهای ورودی به استان و با همکاری خوب پلیس آگاهی اسدآباد و سنقر خودروی آنان شناسایی و متوقف شد و 2 نفر از سارقان دستگیر و یک نفر هم با استفاده از تاریکی شب متواری شد.

اسدبیگی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، 11 راس گوسفند مسروقه و جفت پلاک دست نویس کشف و متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی همدان در تحقیقات انجام شده تا به امروز، به 7 فقره سرقت احشام در سطح شهرستان های اسدآباد ، بهار و کبودرآهنگ اعتراف کردند و کلیه محل های سرقت و مالباختگان شناسایی شدند.

این مقام انتظامی اضافه نمود: در ادامه و با همکاری متهمان دستگیر شده همدست آن ها هم در یک عملیات دقیق و خارج از استان همدان دستگیر و هر 3 متهم به دادسرا اعزام و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس آگاهی استان همدان در انتها گفت: حفاظ فیزیکی مناسب، استفاده از سگ نگهبان، دوربین های مدار بسته و شبگرد راه هایی برای کاهش سرقت احشام در روستاها است .

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1670

به "دستگیری باند سارقان احشام در همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری باند سارقان احشام در همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید