دکوراسیون جوان پسند، آنالیز نمای داخلی خانه 90 متری مدرن

به گزارش لیسو، دکوراسیون جوان پسند در کنار انرژیک بودن، باید آرامش بخش و ملایم نیز باشد تا همواره و در همه حال، احساس خوبی درون افراد داخل خانه ایجاد کند. رسیدن به چنین فضایی کار چندان ساده ای نیست چرا که باید رنگ های شاد و شاخص را به شیوه ای مناسب و به اندازه با رنگ های خنثی و آرامش بخش ترکیب کرد. دکوراسیون آپارتمان 90 متری زیبایی که در این مطلب خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد، به شکلی زیبا و هوشمندانه توانسته یک دکوراسیون انرژیک جوان پسند را با دیزاینی آرامش بخش ترکیب کند.

دکوراسیون جوان پسند، آنالیز نمای داخلی خانه 90 متری مدرن

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

این آپارتمان در شهر باکو کشور آذربایجان قرار گرفته که اشتراکات فرهنگی زیادی با کشور خودمان دارد. در اینجا طراح برای ایجاد فضایی آرامش بخش، از پالت های رنگی گرم و روشن استفاده نموده است. اما از آنجایی که هدف خلق یک دکوراسیون جوان پسند بود، از رنگ ها و المان های جذاب و متفاوت نیز در بخش های مختلف خانه استفاده شده است. دیوارهای خانه با پنل ها و پارتیشن های چوبی پوشانده شده و برای روشنایی نیز، سیستم های خطی (لاین لایت) و لامپ و لوستر آویز طلایی رنگ مدرن در تمام اتاق ها بکار رفته اند.

عاملی که باعث انرژیک و شاد شدن هال اصلی خانه می نماید، قطعاً مبل راحتی سکشنال صورتی رنگ اتاق است که بعنوان نقطه کانونی دکوراسیون مشخص شده و اولین وسیله ای ایست که خود را نشان می دهد. اما همانطور که مشاهده می کنید، تناژ رنگ صورتی با اینکه شیرین و انرژیک است، اما خیلی زننده و قوی نیست، به همین خاطر وقتی به عکس نگاه می کنید، حسی توأم با شادی و آرامش به شما دست خواهد داد. مدل کوسن مبل راحتی نیز طوری انتخاب شده که در کنار متفاوت بودن، همخوانی کامل با خود مبل را داشته باشد.

نکته جذاب دیگر در دکوراسیون جوان پسند این خانه پنل های لوکس و متفاوت دیوار پشت و اطراف تلویزیون است. تلویزیون روی یک دیوارپوش مدرن بافت دار قرار گرفته و از اطراف توسط پنل های چوبی نرده ای به رنگ قهوه ای و نارنجی احاطه شده است. پنل های نارنجی در حقیقت درب شلف یا کابینت دیواری نشیمن هستند. میز تلویزیون نیز سفید و مدرن نیز طوری طراحی شده که همخوانی کامل با این پنل های زیبا را داشته باشد.

بین فضای هال اصلی خانه و درب ورودی، یک پارتیشن چوبی طرح دار بسیار زیبا نصب شده که به شکلی عالی این دو قسمت را از یکدیگر جدا می نماید.

از آنجایی که طراحی داخلی خانه به سبک مدرن است، برای آشپزخانه از آرک اپن استفاده نشده و در عوض نصب کردن سه عدد لامپ آویز طلایی بسیار زیبا بالای میز اپن که نقش میزناهارخوری را نیز دارد، بر غنا و زیبایی محیط افزوده است.

فضای راهروی ورودی خانه با اینکه تاریک است اما حسی دنج و آرام را به فرد منتقل می نماید. بنابراین هنگام ورود یا خروج به خانه همواره این حس با شما همراه خواهد شد. نورپردازی راهرو در اینجا نقش بسیار مهمی دارد. استفاده از چراغ های خطی مدرن که نوری ملایم و زیبا را در سراسر راهرو پخش می نمایند، عامل اصلی ایجاد این حس آرامش بخش است.

پس از عبور از راهرو وارد تنها اتاق خواب خانه می شویم که اگرچه نمی توان به آن لقب یک دکوراسیون جوان پسند و انرژیک را داد، اما طراحی پرجزئیات و در عین حال ساده و لطیف آن قطعا هر بیننده ای را به وجد خواهد آورد. تم غالب اتاق خواب رنگ خاکستری است که یک رنگ خنثی محسوب می گردد، اما برای جذابیت بیشتر دکوراسیون، از دیوارپوش بافت دار و نرم با حاشیه طلا کاری شده و نورپردازی مخفی در قسمت فریم چوبی تخت خواب استفاده شده است.

در گوشه اتاق خواب یک عدد جایگاه مطالعه بسیار نرم و مدرن قرار گرفته که به سبک شیرینی های مارشملو طراحی شده است. کمد لباس و پوشاک اتاق خواب نیز به شکل واک این کلوزت ساخته شده است. واک این کلوزت به کمد هایی گفته می گردد که فرد می تواند داخل آن وارد شده و آزادنه قدم بزند، به این کمد ها، کمد های راهرویی نیز گفته شده و یکی از المان های اصلی طراحی یک دکوراسیون جوان پسند است. همانطور که در عکس های پایین مشاهده می کنید، درب کمد راهرویی این اتاق خواب نیز با شیشه های مات موج دار تزیین شده که هم بافت زیبایی دارد و هم فضای اتاق خواب را عظیم تر نشان می دهد.

و در نهایت به حمام و دستشویی این آپارتمان زیبا می رسیم که بازهم با پنل های چوبی، سرامیک موزاییکی تزیین شده است. در اینجا نیز نور پردازی مخفی در قسمت روشویی شناور دستشویی و پشت آینه تاثیر زیادی در مدرن و دنج نشان دادن این فضا داشته است.

پلان کف سازی سه بعدی این آپارتمان 90 متری درکی کامل از نحوه چیدمان و بخش بندی فضاهای مختلف خانه را بدست می دهد. یکی از نکات بسیار جالب این آپارتمان، تراس باریک اما طویلی است که از اتاق خواب تا نشیمن کشیده شده است. در نتیجه این دو فضا از این طریق نیز به یکدیگر وصل می گردد. در قسمت انتهای سمت راست پلان نیز اتاق مربوط به سیستم های گرمایشی و همچنین ماشین لباسشویی و … قرار گرفته است.

منبع: اتاق
انتشار: 10 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1540

به "دکوراسیون جوان پسند، آنالیز نمای داخلی خانه 90 متری مدرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون جوان پسند، آنالیز نمای داخلی خانه 90 متری مدرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید