ملاقات رئیس فدراسیون والیبال با مدیرعامل شرکت توسعه، پیشنهاد داورزنی برای استفاده والیبالیست ها از هتل ورزش

به گزارش لیسو، رئیس فدراسیون والیبال کشورمان در ملاقات با مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور پیشنهاد داد تا ورزشکاران این رشته از امکانات هتل ورزش تهران استفاده کنند.

ملاقات رئیس فدراسیون والیبال با مدیرعامل شرکت توسعه، پیشنهاد داورزنی برای استفاده والیبالیست ها از هتل ورزش

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه، صبح امروز (دوشنبه), محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال کشورمان با حضور در دفتر کریمی، با وی ملاقات و گفت وگو کرد.

طی این ملاقات داورزنی پیشنهاد داد با توجه به تعداد زیاد ورزشکاران تیم های ملی والیبال در رده های سنی مختلف و لزوم برگزاری اردوهای بلند مدت، تمهیداتی در نظر گرفته گردد تا ورزشکاران این رشته المپیکی بتوانند از امکانات هتل ورزش تهران استفاده نمایند.

در ادامه جلسه، مواردی از جمله بازسازی این مجموعه، مزایده پیشنهاد مذکور، طرح BOT و نحوه و مدت زمان استفاده از این مجموعه، مورد بحث و گفتگو نهاده شد.

لازم به ذکر است در این ملاقات حسینی معاون جذب سرمایه و مشارکت های مردمی و رضایی مدیر قراردادهای شرکت توسعه نیز حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 640

به "ملاقات رئیس فدراسیون والیبال با مدیرعامل شرکت توسعه، پیشنهاد داورزنی برای استفاده والیبالیست ها از هتل ورزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات رئیس فدراسیون والیبال با مدیرعامل شرکت توسعه، پیشنهاد داورزنی برای استفاده والیبالیست ها از هتل ورزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید