اعلام برنامه های تیم ملی والیبال تا پیش از جام جهانی

به گزارش لیسو، به گزارش خبرنگاران، امیر خوش خبر درباره برنامه های این تیم تا شروع جام جهانی گفت: تمرینات از امروز در باشگاه فرهنگی و ورزشی سایپا شروع شد و تا روز 29 مردادماه که تیم راهی لهستان می گردد تمرینات آماده سازی همانند دوره های قبل به صورت پنج جلسه تمرین و یک روز استراحت ادامه خواهد داشت.

اعلام برنامه های تیم ملی والیبال تا پیش از جام جهانی

وی درباره دلیل برگزاری تمرینات در باشگاه سایپا گفت: سالن 12 هزار نفری آزادی برای مسابقات قهرمانی آسیا در حال آماده سازی است و سالن فدراسیون والیبال نیز در اختیار تیم های ملی ب و زیر 23 سال است. به همین دلیل تمرینات تیم ملی تا سرانجام مسابقات قهرمانی آسیا در باشگاه سایپا پیگیری خواهد شد.

سرپرست تیم ملی والیبال درباره زمان سفر تیم ملی به لهستان و برنامه تیم ایران در این کشور گفت: جام واگنر لهستان با حضور تیم های ایران، فرانسه، ژاپن و میزبان 31 مرداد ماه تا دوم شهریورماه پیگیری خواهد شد. تیم ملی والیبال ایران 29 مردادماه تهران را به مقصد لهستان ترک خواهد نمود.

خوش خبر همچنین گفت: بعد از جام واگنر ملی پوشان برای اردوی آمادگی و چند مسابقه سوم شهریورماه راهی روسیه خواهند شد. تیم ملی والیبال شش روز در روسیه خواهد ماند و نهم شهریورماه به تهران باز خواهد گشت.

وی با بیان اینکه ملی پوشان والیبال ایران قبل از اعزام به جام جهانی چهار روز در تهران خواهند ماند، گفت: 13 شهریورماه تیم ملی راهی ژاپن می گردد تا در جام جهانی والیبال که به میزبانی سه شهر این کشور برگزار می گردد، شرکت کند.

خوش خبر تاکید نمود: تیم ملی والیبال ایران 11 مسابقه در جام جهانی خواهد داشت که نخستین دیدار برابر آرژانتین است. ملی پوشان کشورمان در نهایت 30 شهریورماه به تهران باز خواهند گشت.

سیزدهمین دوره جام جهانی والیبال از 17 شهریورماه به مدت 16 روز در کشور ژاپن پیگیری خواهد شد. 12 کشور در این رقابتها در سه مرحله با یکدیگر مسابقه خواهند داد که گروه بندی ابتدایی آن به قرار زیر است:

گروه A: استرالیا، آمریکا، ژاپن (میزبان)، نماینده دوم کنفدراسیون آفریقا، کانادا و ایتالیا

گروه B: لهستان، نماینده اول کنفدراسیون آفریقا، روسیه، ونزوئلا، آرژانتین و ایران

این رقابتها در سه مرحله و در شهرهای هاماماتسو، اوساکا و توکیو پیگیری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 458

به "اعلام برنامه های تیم ملی والیبال تا پیش از جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام برنامه های تیم ملی والیبال تا پیش از جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید