تیم ملی والیبال سه شنبه راهی ایتالیا می گردد

به گزارش لیسو، به گزارش خبرنگاران، دور مقدماتی سطح یک لیگ جهانی سال 2017 از 12 تا 28خردادماه با حضور 12 تیم صربستان، برزیل، فرنسه، ایتالیا، لهستان، امریکا، روسیه، ایران، بلژیک، آرژانتین، بلغارستان و کانادا در گروه های متفاوت و در سه هفته برگزار می گردد.

تیم ملی والیبال سه شنبه راهی ایتالیا می گردد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

هفته نخست این رقابت ها به میزبانی سه کشور ایتالیا، صربستان و روسیه برگزار می گردد که تیم ملی والیبال ایران در شهر پیزارو ایتالیا به مصاف تیم های ایتالیا، برزیل و لهستان می رود.

کاروان تیم ملی والیبال ایران ساعت 4 و 10 دقیقه بامداد روز سه شنبه 9 خردادماه به وسیله فرودگاه امام خمینی (ره) راهی شهر رم ایتالیا می گردد و ساعت 6 و 55 دقیقه به وقت محلی وارد فرودگاه رم خواهد شد.

تیم ملی والیبال ایران پس از یک ساعت و پنج دقیقه توقف در فرودگاه رم، با پرواز دیگری به سمت شهر آنکونا حرکت خواهد نمود و ساعت 9 و پنج دقیقه صبح سه شنبه به فرودگاه شهر آنکونا می رسد سپس با اتوبوس راهی شهر پیزارو محل برگزاری هفته نخست لیگ جهانی در ایتالیا می گردد که حدود 70 کیلومتر فاصله با فرودگاه آنکونا دارد.

بر اساس برنامه هفته نخست لیگ جهانی ملی پوشان والیبال ایران روز های 12 تا 14 خردادماه به ترتیب به مصاف تیم های ایتالیا، برزیل و لهستان می روند و 15 خردادماه شهر پیزارو را به مقصد تهران ترک می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 402

به "تیم ملی والیبال سه شنبه راهی ایتالیا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی والیبال سه شنبه راهی ایتالیا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید