رجبی مشهدی: خاموشی معابر برای تامین برق بخش خانگی است

به گزارش لیسو، سخنگوی صنعت برق گفت: خاموشی یک در میان معابر که با هدف کاهش میزان مصرف گاز اجرا شده، با هماهنگی دستگاه های مسئول و برای تامین برق بخش خانگی اجرا شده است.

رجبی مشهدی: خاموشی معابر برای تامین برق بخش خانگی است

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، مصطفی رجبی مشهدی امروز (سه شنبه) اضافه نمود: برای خاموشی معابر هماهنگی های لازم با دستگاه های ذی ربط صورت گرفته تا مسئله ای در حفظ و تامین امنیت ایجاد نگردد.

وی ادامه داد: به طور قطع این خاموشی ها به منظور کاهش مصرف انرژی و در شرایطی است که همه مردم به برق مطمئن و پایدار احتیاج دارند.

سخنگوی صنعت برق، به فرایند افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری و نیز محدودیت تامین گاز برای نیروگاه ها اشاره و اعلام کرد: بر این اساس صنعت برق تصمیم گرفت بخشی از روشنایی معابر و عظیم راه های اصلی را تعدیل نموده و به صورت یک در میان آن ها را روشن کند تا حداقل روشنایی حاصل گردد.

رجبی مشهدی بیان داشت: با توجه به مصوبه منع تردد، به نظر می رسد این میزان روشنایی در عظیم راه ها و معابر اصلی کفایت می نماید تا بتوان از این طریق به صرفه جویی بخشی از سوخت در نیروگاه ها پرداخت.

وی گفت: این موضوع یاری خواهد نمود فرایندتامین برق مطمئن و پایدار برای همه فراهم باشد.

لازم به ذکر است، پیش از این مدیرعامل شرکت مادر تخصصی فراوری، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) گفت: اصلاح روشنایی معابر صرفه جویی یک میلیون لیتری مصرف سوخت به همراه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1376

به "رجبی مشهدی: خاموشی معابر برای تامین برق بخش خانگی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رجبی مشهدی: خاموشی معابر برای تامین برق بخش خانگی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید