رونالدو: آماده آغاز سومین فصل حضورم در یوونتوس هستم، ذره ای از انگیزه ام کم نشده است

به گزارش لیسو، ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس تأکید کرد که فصل آینده هم در این تیم به دوران بازی اش ادامه می دهد.

رونالدو: آماده آغاز سومین فصل حضورم در یوونتوس هستم، ذره ای از انگیزه ام کم نشده است

به گزارش خبرنگاران، کریستیانو رونالدو با انتشار پیغامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از انگیزه های خود برای شروع سومین فصل حضورش در یوونتوس سخن به میان آورد.

بعد از ناکامی مجدد بانوی پیر برای فتح لیگ قهرمانان اروپا در دومین فصل حضور یوونتوس در این تیم، شایعاتی درباره احتمال انتقال او از تیم منتشر شد.

رونالدو که فصل گذشته در 33 بازی اش در لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا، 31 گل به ثمر رساند و دومین اسکودتوی متوالی اش را با این تیم کسب کرد، در پیغامش نوشته است: در حالی که برای سومین فصل حضورم در بیانکونری آماده می شوم، روحیه ، انگیزه ام و جاه طلبی ام مانند همواره بسیار زیاد است. گل ها، پیروزی، تعهد، فداکاری و حرفه ای گری. با تمام قدرت و با یاری های ارزشمند هم تیمی هایم و تمام اعضای باشگاه یوونتوس ما یک بار دیگر برای فتح ایتالیا، اروپا و جهان کوشش می کنیم.

در ادامه پیغام ستاره پرتغالی یوونتوس آمده است: شکستن رکوردها، غلبه بر موانع، بردن جام ها و رسیدن به اهداف شخصی و کوشش بیشتر و دوباره برای بهتر شدن. می خواهم به اهدافی بزرگتر برسیم و در تمام چالش هایی که در این جهت ممکن است مقابلم قرار بگیرند پیروز شوم. من می خواهم هر سال ماجرایی بهتر از سال قبل را تجربه کنم و تیم مان همه جام ها را برای طرفداران و طرفدارانش به ارمغان بیاورید. می خواهیم پرچمداران این شور و اشتیاق حیرت آوری که نامش یوونتوس است باشیم، در خور قدمت باشگاه ظاهر شویم و نام و اعتبار و ارزش های آن را تا جای ممکن ارتقا دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1147

به "رونالدو: آماده آغاز سومین فصل حضورم در یوونتوس هستم، ذره ای از انگیزه ام کم نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو: آماده آغاز سومین فصل حضورم در یوونتوس هستم، ذره ای از انگیزه ام کم نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید