سارقان خانه های نازی آباد تهران به دام افتادند

به گزارش لیسو، سرهنگ کارآگاه کاکاوندی از دستگیری یک دزد منزل و مالخر اموال سرقتی در جنوب تهران اطلاع داد.

سارقان خانه های نازی آباد تهران به دام افتادند

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از خبرنگاران، سرهنگ کارآگاه هوشنگ کاکاوندی سرپرست پایگاه هفتم پلیس آگاهی اظهار کرد: سی و یکم خرداد ماه پرونده ای با موضوع سرقت منزل در کلانتری 130 نازی آباد تشکیل و با دستور قضایی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی بیان نمود: شاکی با حضور در پلیس آگاهی در مورد نحوه وقوع سرقت اظهار کرد، برای کاری از منزل خارج شدم و پس از رسیدن با شرایط بهم ریخته اثاثیه منزل برخورد کردم و متوجه شدم یک دستگاه ال سی دی، طلاجات و 2 دستگاه موبایل به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال سرقت شده است.

سرپرست پایگاه هفتم پلیس آگاهی بیان کرد: پس از تحقیق از شاکی، کارآگاهان در گام اول تحقیقات خود راهی محل وقوع سرقت شدند و با پایش و آنالیز صحنه جرم پیروز شدند ردی از دزدان را کشف نمایند.

سرهنگ کاکاوندی گفت: سرنخ های به دست آمده حکایت از آن داشت که راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی پرشیا اموال شاکی را سرقت نموده اند و در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، شماره پلاک خودرو شناسایی و معین شد، خودرو سرقتی است.

سرهنگ کاکاوندی اضافه نمود: کارآگاهان با کوشش مستمر در ادامه تحقیقات پلیسی پیروز شدند ردپای یکی از دزدان به نام داریوش را به دست آورده که پس از پی جویی سوابق او معین شد متهم یکی از دزدان حرفه ای منزل است و چندین مرتبه به جرم سرقت منزل روانه زندان شده است.

این مقام انتظامی توضیح داد: نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضایی ارسال شد و دستور دستگیری و بازرسی از منزل و مخفیگاه ها داریوش اخذ شد که پس از چند روز کار پلیسی در سحرگاه بیست و نهم شهریور ماه در عملیات غافلگیرانه با همکاری دو اکیپ از عوامل پایگاه متهم موصوف دستگیر و به پایگاه هفتم انتقال یافت.

وی گفت: با انتقال داریوش به پایگاه، وی معترف شد، اموال مسروقه را به فردی به هویت شاهین در شهرستان اسلامشهر فروخته است.

وی ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی با اخذ نیابت قضایی در معیت متهم نسبت به دستگیری مالخر اقدام و ششم مهر ماه پیروز به دستگیری شاهین شدند و در بازرسی از مخفیگاه وی مقادیری اموال مسروقه مالباخته کشف شد. اموال کشف شده به مالباخته برگردانده شد و هر دو متهم با دستور قضایی برای سایر جرائم احتمالی و دستگیری دزد دوم در اختیار این پایگ ها قرار دارند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1351

به "سارقان خانه های نازی آباد تهران به دام افتادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سارقان خانه های نازی آباد تهران به دام افتادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید