سازمان لیگ پرتغال: طارمی بهترین مهاجم ماه ژانویه شد

به گزارش لیسو، به گزارش خبرنگاران، سازمان لیگ فوتبال پرتغال امروز پنجشنبه اعلام نمود مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو با کسب 32 درصد از آرای مربیان شاغل در لیگ، عنوان بهترین مهاجم ماه ژانویه را کسب نموده است.

سازمان لیگ پرتغال: طارمی بهترین مهاجم ماه ژانویه شد

بعد از طارمی، کوارشما از تیم ویتوریا گیمارش با 15 و ژسوس کرونا از پورتو با 11 درصد در رده های دوم و سوم قرار دارند.

کوارشما همان بازیکنی است که در ملاقات تیم ملی فوتبال ایران با پرتغال در جام جهانی روسیه پیروز شد دروازه علیرضا بیرانوند را باز کند.

طارمی در ماه ژانویه پیروز شده بود در چهار مسابقه، سه گل به ثمر برساند.

چند روز پیش و با اعلام اتحادیه بازیکنان فوتبال پرتغال، طارمی با کسب 18.02 درصد به عنوان بهترین بازیکن ماه ژانویه انتخاب شده بود.

به گزارش خبرنگاران، مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو شب گذشته و در ملاقات مقابل براگا در جام حذفی پرتغال هم گلزنی کرد و با ادامه این فرایند، انتظار می رود در ماه فوریه هم عنوان بهترین بازیکن و مهاجم پرتغال را از آن خود کند.

سایت گل پوینت در سرانجام این بازی، امتیاز 6.5 را برای مهدی طارمی در نظر گرفت و او را جزو نفرات کلیدی بازی معرفی کرد. این سایت درباره طارمی نوشت: مهاجم ایرانی به گلزنی ادامه می دهد. این بار یک گل دیگر با اشتباه عظیم متئوس به دست آمد. گل پوینت همچنین به توانایی های گلزنی و قرار دریافت طارمی در فضاهای خالی اشاره نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1446

به "سازمان لیگ پرتغال: طارمی بهترین مهاجم ماه ژانویه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان لیگ پرتغال: طارمی بهترین مهاجم ماه ژانویه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید