درخواست ایران برای میزبانی فوتسال جام ملت های آسیا

به گزارش لیسو، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی 2020 که قرار بود از هفتم اسفندماه در ترکمنستان شروع گردد، با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی به تاخیر افتاد.

درخواست ایران برای میزبانی فوتسال جام ملت های آسیا

با قیمت تور مالزی بهمن 99 از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

با توجه به اینکه ترکمنستان تمهیدات سخت گیرانه ای در قبال میزبانی مسابقات در شرایط فعلی در نظر گرفته و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم زمان محدودی برای برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا (به دلیل آغاز مسابقات جام جهانی در شهریورماه) در اختیار دارد، از جمله راهکارهای پیش روی کنفدراسیون فوتبال آسیا تغییر میزبان مسابقات است.

داوود پرهیزکار رییس کمیته فوتسال ایران با آنالیز شرایط و در راستای بهره برداری از فرصت ایجاد شده، در طول سفر خود به تایلند همراه تیم زیر 20 سال کشورمان، به رایزنی با تعدادی از مسئولان و ناظران AFC پرداخت و پس از بازگشت به کشور با پیگیری و هماهنگی داخلی و خارجی، شرایط را جهت ارائه درخواست به کنفدراسیون فوتبال آسیا فراهم نموده است. به همین منظور نامه مکتوب درخواست رسمی ایران امروز به AFC ارسال می گردد.

با توجه به درخواست مشابه بعضی کشورها برای اخذ میزبانی و البته احتمال وجود مواردی از ویروس کرونا در این کشورها، شانس ایران جهت کسب بزرگترین و مهمترین رویداد فوتسال آسیا بسیار زیاد است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 690

به "درخواست ایران برای میزبانی فوتسال جام ملت های آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست ایران برای میزبانی فوتسال جام ملت های آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید