طراحی سایت: سایت شب: اجاره ویلا در برترین تفریحات کیش و قشم

به گزارش لیسو، جزایر قشم و کیش به علت تنوع امکانات تفریحی از برترین مقصدهای سفر در ایران محسوب می شوند.

طراحی سایت: سایت شب: اجاره ویلا در برترین تفریحات کیش و قشم

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

.

دو تا از دیدنی ترین جزایر ایران که تجربیات متفاوتی از سفر را برای شما رقم می زند، جزیره های کیش و قشم است. این تجربه متفاوت به علت ماهیت جزیره ای و وجود سرگرمیات جالب در این دو جزیره است. حال که شما تصمیم سفر به یکی از این جزایر را دارید، بهتر است با منطقه ها گردشگری و سرگرمیات کیش و قشم آشنا شوید و سپس تصمیم بگیرید که به کدام جزیره سفر کنید.

شما حتی می توانید محل اقامت خود را نیز به راحتی در این دو جزیره انتخاب کنید. سایت شب این بستر را برای مهمانان خود فراهم نموده که بتواننداجاره ویلاخود را طبق نظر و سلیقه شان انتخاب نمایند و از سفر به این جزیره لذت ببرند. شب حتی در شرایط بحرانی کرونا نیز به فکر میهمانان خود بوده و اقامتگاه های ضدعفونی شده را در اختیار آنان قرار داده است.

فهرست سرگرمیات جزیره قشم

هنگامی که هوا سرد می گردد و بسیاری از شهرها لباس پاییز را تن می نمایند، جزیره قشم در برترین شرایط آب و هوایی خود قرار می گیرد و میزبان مسافرانی است که در این فصل به آنجا مسافرت می نمایند. با سفر به جزیره قشم می توانید سرگرمیات هیجان انگیزی را تجربه کنید که هزینه چندان زیادی ندارند. لذت قدم زدن در ساحل آرام و زیبای قشم و قایق سواری از کوچک ترین سرگرمیات این جزیره به شمار میرود. سرگرمیات دریایی جزیره قشم عبارت است از:

پارک آبی جزیره قشم

یکی از مهیج ترین فعالیت ها در جزیره قشم، حضور در پارک آبی آن است. این پارک در نزدیکی دریای خلیج فارس است و حدود 2000 متر مربع مساحت دارد.

پاراسل

یکی دیگر از هیجان انگیزترین سرگرمیات قشم، پاراسل است که به صورت تکی و گروهی نیز انجام می گردد. نوعی چتر که به یک قایق موتوری متصل شده و با ارتفاع گرفتن از سطح آب، شما را به پرواز در می آورد و لحظات خاطره انگیزی را برایتان رقم می زند.

شاتل سواری

یکی از پرطرفدارترین سرگرمیات قشم، شاتل سواری است. شما با سوار شدن روی تیوب های مخصوص که متصل به یک قایق موتوری است به مدت 15 دقیقه روی آب کشیده می شوید. البته برای ایمنی بیشتر این فعالیت مهیج، باید از کلاه ایمنی و جلیقه نجات بهره ببرید.

فلای برد

اگر در پی یک آیتم گران قیمت و لاکچری در جزیره قشم هستید، فلای برد را امتحان کنید. فلای برد بدین صورت است که شما به یک جت اسکی متصل شده و با حرکت جت اسکی و فشار آب از سطح دریا بلند می شوید و برای حفظ تعادل بیشتر شما از یک فلای برد استفاده می کنید که قبل از استفاده آموزش های لازم به شما داده می گردد.

غواصی

یکی دیگر از لذت بخش ترین سرگرمیات قشم، غواصی در خلیج فارس است. آشنایی با دنیای زیر آب و لذت بردن از موجودات خاص خلیج فارس می تواند خاطرات فراموش نشدنی را برای شما رقم زند. برای راحتی بیشتر می توانید بااجاره سوئیت در قشم سایت شبلحظات خوبی را در کنار خانواده و دوستان بگذرانید.

فهرست سرگرمیات در کیش

یکی از برترین جزایر گردشگری ایران، جزیره کیش است که با وجود مساحت کم، توانسته سرگرمیات مهیج و مدرنی را در خود جای دهد. جزیره کیش علاوه بر سرگرمیات شاتل، فلای برد، پاراسل و غواصی، سرگرمیات دیگری نیز دارد که عبارت است از:

پدل بورد

یکی از سرگرمیات آرامش بخش در کیش، پدل بورد است. پدل بورد شبیه به یک تخته موج سواری است که یاری می نماید تعادل تان را روی آب حفظ کنید و به یاری یک پارو از دریای خلیج فارس لذت ببرید.

بنانا

یکی از فعالیت های گروهی فراموش نشدنی در جزیره کیش، بنانا است. در این سرگرمی شما سوار بر یک قایق شبیه موز شده و از طریق قایق موتوری روی سطح آب کشیده می شوید.

اسکوتر برقی دریایی

یکی از متفاوت ترین سرگرمیات کیش که نباید آن را از دست داد، اسکوتر برقی دریایی است. دوچرخه یا موتور کوچکی که شما را با دنیای زیبای زیر آب آشنا می نماید و راستا مخصوصی دارد. می توانید یک ساعت یا بیشتر با این اسکوتر در زیر دریا اوقات خوشی را سپری کنید.

جایروکوپتر

یکی از جدیدترین سرگرمیات کیش که هیجان منحصر به فردی دارد، جایروکوپتر است. ترکیبی از هواپیما و هلیکوپتر که فضایی امن را به وجود می آورد تا شما تجربه پرواز روی خلیج فارس را داشته باشید.

مجموعه سافاری و باگی

یکی از آیتم های مجذوب کننده در جزیره کیش، سافاری است که از طریق جدیدترین لندکروزها می تواند خاطرات مهیجی را برای شما رقم زند. ماشین های آفرود که از طریق یک راننده حرفه ای روی تپه های شنی راهنمایی می شوند و حرکات خاص و مهیجی را انجام می دهند و شما نیز سرنشین این خودروها هستید. این فعالیت از پرهیجان ترین سرگرمیات کیش محسوب می گردد و با استقبال خوبی همراه بوده است.

بانجی جامپینگ

اگر تابه حال تجربه سقوط آزاد از ارتفاع 40 یا 60 متری را نداشته اید، توصیه می کنیم این آیتم را از دست ندهید. شما در این ورزش از طریق یک طناب فنر دار ایمن از روی سکو سقوط می کنید و این طناب از برخورد شما به زمین جلوگیری می نماید. در این ورزش تمام اصول ایمنی رعایت شده و هیچ جای نگرانی نیست.

پارک دلفین ها

پارک دلفین ها دارای متنوع ترین پستانداران دریایی است از جمله دلفین ها، شیر دریایی، گراز دریایی، گربه دریایی و پنگوئن که شما می توانید از نزدیک به آن ها غذا بدهید و با آن ها بازی کنید.

پارک آبی اوشن

یکی از جدیدترین و مدرن ترین پارک های آبی در جزیره کیش، با فضایی زیبا و فوق العاده سرگرم نماینده که هم مخصوص آقایان و بانوان است، پارک آبی اوشن است که از پرطرفدارترین سرگرمیات گردشگری کیش به شمار میرود. شما میهمانان عزیز می توانید برای سفر به این جزیره بااجاره ویلا و سوئیت در کیش از سایت شباوقات خوشی را سپری کنید.

منبع: کجارو
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1913

به "طراحی سایت: سایت شب: اجاره ویلا در برترین تفریحات کیش و قشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: سایت شب: اجاره ویلا در برترین تفریحات کیش و قشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید