سفر با قطار در آلمان ، خرید بلیط هواپیما به آلمان

به گزارش لیسو، در سفر به آلمان به جای رفت و آمد با خودرو از قطار بهره ببرید. سفر با قطار٬ عبور از بین جنگل های انبوه٬ جاده های کوهستانی پوشیده از برف و دریاچه های زلال از جمله برجسته ترین خاطرات شما در سفر به آلمان خواهد بود. در اینجا فهرستی از خطوط راه آهن آلمان با مناظری تماشایی٬ تهیه شده است. در ادامه با مجله خبرنگاران همراه ما باشید.

سفر با قطار در آلمان ، خرید بلیط هواپیما به آلمان

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

دره جهنمی (Höllentalbahn)

واژه (Höllentalbahn) به معنی دره جهنمی در انگلیسی ترجمه شده اما درواقع تجربه بهشتی است که برای رفتن به جنگل سیاه باید از آن عبور کرد. این راه آهن 75 کیلومتری فرایبرگ و دوناشینگن را در دره رودخانه دراماتیک دریسم (Dreisam) به هم وصل می نماید. مدت زمان این مسافت 90 دقیقه است. این تندروترین خط آهن کشور است و در ارتفاع 278 تا 885 متری حرکت می نماید. هیجان انگیزترین بخش این راه آهن گذر از رود راونا جورج (Ravenna Gorge) در ارتفاع 45متری پل راوانا (Ravenna Bridge) است. سوغات آلمان

جهت کلن (Cologne) به ماینز (Mainz)

این راه آهن چشم انداز دره رود راین (Rhine) شما را شگفت زده می نماید. این جهت 139 کیلومتری٬ 1 ساعت و 40 دقیقه طول می کشد. اگر مایل به توقف در شهر زیبای کولنز (Koblenz) هستید می توانید در این ایستگاه پیاده شوید. از پنجره قطار از منظره ها رود راین که در کنار صخره های شیبدار و کشتی های درحال حرکت٬ زیباتر شده٬ لذت ببرید. این خط آهن از شهرهای تماشایی٬ تپه های بسیار با قلعه های باستانی عبور می نماید و یکی از رمانتیک ترین خطوط آهن آلمان به تعداد می رود. وقتی از کلن به ماینز می روید سمت چپ قطار بنشینید و اگر در جهت عکس آن بودید٬ سمت راست را برای تماشا منظره ها زیباتر انتخاب کنید. معروف ترین غذا های آلمان

جهت کنستانز (Konstanz) به آفنبورگ (Offenburg)

قطار از شهر تماشایی کنستانز و رودخانه کنستانس (Lake Constance) به جنگل سیاه٬ سرزمین هانسل و گریتل (Hansel and Gretel) می رود. این جهت مسافت 129کیلومتری را در 3 ساعت و 33دقیقه و با توقف های بین راهی طی می نماید. به محض خروج از شهر کنستانز منظره ها خاطره انگیزی از جنگل های کاج را می بینید که به تدریج جای خود را به جنگل های متراکم سیاه ٬ مراتع سرسبز و پرپشت و دهکده های کوچک و قدیمی می دهد. قطار از پل هورنبرگ (Hornberg) و شهر زیبای تریبرگ (Triberg) می گذرد. قوانین عجیب آلمان که حتما باید بدانید

جهت مونیخ (Munich) تا قلعه نوشوانستین (Neuschwanstein)

قلعه نوشوانستین مجذوب نماینده ترین قلعه جهان٬ با طی مسافت 91 کیلومتری و 2 ساعته از شهر مونیخ قابل دسترسی است. سفر از حومه باواریایی شهر مونیخ به فوسن (Füssen)٬ با مزارع بی نهایت سبز٬ تپه های درهم تنیده و دهکده های کوچک٬ مانند سفر از بین کارت پستال هاست. برای تماشا قلعه نوشوانستین٬ سمت چپ قطار بنشینید. خرید مقرون به صرفه بلیط هواپیما تهران مونیخ

قطار مونیخ تا میتن والد (Mittenwald)

این جهت مسافت 81 کیلومتر و زمانی حدود 1 ساعت و 51 دقیقه را از میتن وابد- یکی از زیباترین شهرهای آلپی تا مونیخ می گذراند. در راه از اصلی ترین حومه باوارین ها٬ تصویر وسیعی از کوه های پربرف آلپ٬ دهکده های کوچک زیبا و زمین های سبز می توان دید. این منطقه در ماه های سرد سال با زمین های پوشیده از برف٬ به سرزمین عجایب تبدیل می گردد.

بروکن بان (Brockenbahn) جهت راه آهن بخار هارز (Harz)

راه آهن بخار تاریخی بروکن بان از ایستگاه دری آنن هن (Drei Annen Hohne) آغاز شده و از پارک ملی هارز می گذرد. بالاترین ارتفاع این راه آهن حدود 1125 مایل است که به کوه هارز می رسد. این خط آهن 18.9 کیلومنر است و از منظره ها کوهستانی و دهکده هایی خاطره انگیز عبور می نماید.

راه آهن سه دریاچه

نامگذاری این جهت٬ عبور از سه دریاچه معروف جنگل سیاه به نام های تیتسی (Titisee)٬ ویندفال ویر (Windgfällweiher) و اشلاشسی (Schluchsee) است و به ایستگاه سیراگ (Seebrugg) ختم می گردد. به محض گذر از تیتسی با چشم انداز فوق العاده دره برنتال (Bärental)- که به دره بیر (Bear) در زبان انگلیسی هم معروف است٬ رو به رو می شوید. ایستگاه فلدبرگ- برنتال (Feldberg-Bärental) در ارتفاع 967 متری از سطح دریا٬ مرتفع ترین جهت در این خط است. مسافت خط 19.2 کیلومتر و 1 ساعت است. قطارها هر ساعت از فریبرگ حرکت می نمایند بنابراین نیازی به رزرو بلیط نیست. در زمان های معینی لوکوموتیوهای بخار در این خط حرکت می نمایند.

راه آهن زاگزپیز (Zugspitze)

راه آهن باوارینی زاگزپیز یکی از چهار راه آهن دو جهته آلمان است. این خط از گارمیش (Garmisch) تا زاگزپیز٬ شمالی ترین قسمت آلمان و تنها شهر یخی کشور کشیده شده است. این راه آهن مرتفع ترین و شیبدارترین راه اهن اروپاست. برای رفتن به بالای جهت باید قطار را با ماشین کابلی در ایستگاه تعویض کنید. کل سفر 75 دقیقه طول خواهد کشید.

راه آهن بخار ساکسون (Saxon)

طول خط راه آهن بخار ساکسون بالای 700 کیلومتر است. این خط جزء خطوط ریلی باریک قدیمی است که میراث و فرهنگ ساکسون را حفظ نموده است. این سفر خاطره انگیز٬ شگفتی های چشمگیر و گنجینه ای از زیبایی های طبیعی٬ قلعه ها و آیکون های فرهنگی در طول جهت دارد. قطار از ساکسون٬ منطقه الب (Elbe)٬ کوه های اور شرقی (Eastern Ore)٬ پارک ملی سوپیس ساکسون (Saxon Switzerland)٬ بالای لوساتیا (Upper Lusatia)٬ پایین سیلسیا (Lower Silesia) و وتلند (Vogtland) عبور می نماید. شهر فرهنگی درسدن (Dresden)٬ قلعه موریزبورگ (Moritzburg Castle)٬ لیزینگ (Leipzig)٬ شهر ردبول ٬ کوه اور و دره (Lößnitzgrund Valley) مشهورترین توقف گاه های این راه آهن هستند.

راه آهن فیشلبرگ (Fichtelberg)

راه آهن فیشلبرگ٬ دارای لوکوموتیو بخار خاطره انگیزی است که از کرانزال (Cranzahl) به اوبرویسنتال (Oberwiesenthal)٬ یکی از منطقه ها مرتفع اسکی آلمان می رود. این جهت تماشایی 17.4 کیلومتری حدود 1 ساعت طول می کشد. در طول این جهت خیال انگیز٬ سوژه های عکاسی زیادی وجود دارد. دره سماتال (Sehmatal Valley)٬ عبور قطارها در نودورف (Neudorf) از کنار هم٬ دره پولباچ (Pöhlbach)٬ 5 پل و یک پل هوایی از آن جمله هستند. در کریسمس عبور از شهرهای کوهستانی اور که در بین برف ها٬ غرق در نور و چراغانی خودنمایی می نمایند٬ تماشایی است.

راه آهن روگن (Rügen)٬ جهت پوتباس تا گورن (Putbus to Göhren)

روگنش کلین بان (Rügensche Kleinbahn) شبکه ریلی باریک دو خطه است که در جزیره روگن کار می نماید. مسافت آن 24.1 کیلومتر است. بسیاری از لوکوموتیوهای بخار و واگن ها حدود 100 سال است که از این خط ریلی استفاده می نمایند. به این علت سفرها به کندی در این خط انجام می شوند. این قطار نوستالژیک از بین جنگل های انبوه و سواحل گیرا عبور می نماید. به علت سرعت پایین قطار به قطار لقب رولان خشمگین (Dashing Roland) داده اند.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1724

به "سفر با قطار در آلمان ، خرید بلیط هواپیما به آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر با قطار در آلمان ، خرید بلیط هواپیما به آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید