ضریب اشغال هتل در تهران با 50 درصد تخفیف نهایتا بین 5 تا 15 درصد است ، هتل های تهران 60 درصد ریزش دارند

به گزارش لیسو، رئیس جامعه هتل ها و هتل آپارتمان های استان تهران گفت: نسبت به مدت مشابه سال قبل 60 درصد کاهش پذیرش مهمان داشته ایم، برخی هتل ها تعطیل کرده اند و هزینه های هنگفت را با ذخیره پولی و یا فروش اموال خود تامین می کنند.

ضریب اشغال هتل در تهران با 50 درصد تخفیف نهایتا بین 5 تا 15 درصد است ، هتل های تهران 60 درصد ریزش دارند

اقتصاد24 نوشت: محمدعلی فرخ مهر درباره شرایط فعالیت هتل های تهران با توجه به شرایط قرمز شیوع کرونا در تهران گفت: در حال حاضر ضریب اشغال هتل ها در تهران با 50 درصد تخفیف نهایتا بین 5 تا 15 درصد است.

وی افزود: با توجه به شدت شیوع کرونا در تهران ما علاقمند به تعطیلی هتل ها هستیم، اما تا به امروز ستاد مبارزه با کرونا چیزی جهت تعطیلی به ما ابلاغ نکرده است.

رئیس جامعه هتل ها و هتل آپارتمان های استان تهران شرح داد: اکنون تمامی پروتکل های بهداشتی در تمامی هتل ها رعایت می شود چراکه در غیر این صورت اولین کسی که به بیماری مبتلا می شود، پرسنل هتل ها هستند.

وی با بیان اینکه اکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل 60 درصد کاهش پذیرش مهمان داشته ایم، گفت: برخی هتل ها تعطیل کرده اند و هزینه های هنگفت را گاها با ذخیره پولی و یا فروش اموال خود تامین می کنند، اما تا به امروز در این صنف ورشکستگی نداشته ایم.

فرخ مهر تاکید کرد: اصول منطقی این است که با توجه به شدت کرونا دولت باید اعلام تعطیلی کند، از سوی دیگر پرسنل باید برای دریافت حقوق بیکاری به مراکز مربوطه مراجعه کنند، بنابراین تا به امروز چیزی مبنی بر تعطیلی رسما اعلام نشده، اما در مجموع به نوعی تعطیل هستیم.

منبع: چمدان
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1105

به "ضریب اشغال هتل در تهران با 50 درصد تخفیف نهایتا بین 5 تا 15 درصد است ، هتل های تهران 60 درصد ریزش دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضریب اشغال هتل در تهران با 50 درصد تخفیف نهایتا بین 5 تا 15 درصد است ، هتل های تهران 60 درصد ریزش دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید