عکس های منتخب لیگ های فوتبال اروپا

به گزارش لیسو، یک هفته دیگر از لیگ های اروپایی به خاتمه رسید که در جریان برگزاری آنها، درگیری، شکست و پیروزی بعضی از تیم ها بیش از همه چیز به چشم آمد.

عکس های منتخب لیگ های فوتبال اروپا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با قیمت تور ایتالیا پاییز همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، در هفته سوم آذر، لیگ های اروپایی تحت تاثیر ال کلاسیکو بود. حساس ترین بازی در اروپا بین دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در نوکمپ برگزار گردید که این ملاقات با نتیجه یک بر یک به انتها رسید.

در لیگ برتر انگلیس، چلسی تحت راهنمایی آنتونیو کونته در ملاقاتی جنجالی توانست سه بر یک منچسترسیتی پپ گواردیولا را شکست بدهد. همچنین به شکست عجیب لیورپول برابر بورنموث نیز می توان اشاره نمود. منچستریونایتد با ژوزه مورینیو در دقایق انتهای، پیروزی را با تساوی عوض کرد. در ایتالیا رم، داربی شهر را پیروزی پشت سر گذاشت و دو بر صفر لاتزیو را شکست داد. بایرن مونیخ پس از چند بازی توانست با شکست ماینس سه امتیاز کامل را کسب کند. همه ملاقاتهای لیگ های اروپایی با یک دقیقه سکوت به خاطر تیم چاپه کوئنسه (تیم برزیلی در سانحه هوایی کلمبیا بیشتر اعضایش را از دست داد) آغاز شد. در ادامه به مهمترین لحظات این بازی ها اشاره می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 678

به "عکس های منتخب لیگ های فوتبال اروپا" امتیاز دهید

1 کاربر به "عکس های منتخب لیگ های فوتبال اروپا" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس های منتخب لیگ های فوتبال اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید