فرزند شهید یاسوجی که خودسوزی نموده بود درگذشت

به گزارش لیسو، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد مدیر روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد از فوت فرزند شهید که روز سه شنبه جلوی بنیاد شهید استان خودسوزی نموده بود، اطلاع داد.

فرزند شهید یاسوجی که خودسوزی نموده بود درگذشت

مهرعلی مختاری نیا در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: فرزند شهید برازیده که 2 روز پیش به علت خودسوزی جلوی این اداره کل در شهر یاسوج به بیمارستان منتقل شده بود، فوت کرد.

روح الله پرازیده متولد 1362، دارای سه فرزند و فرزند شهید گل محمد پرازیده بر اثر حادثه تلخ خودسوزی مقابل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، امروز دار فانی را وداع گفت.

لازم به ذکر است، صبح روز سه شنبه 27 مهر ماه 1400 فرزند شهید برازیده جلوی اداره کل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام به خودسوزی کرد. او درخواست اشتغال داشت.

به گفته مسئولان، متوفی در روز سه شنبه مستقیم به پشت بام ساختمان اداره بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد می رود تا خود را از پشت بام به پایین بیندازد که همکاران متوجه او می شوند و با صحبت کردن، او را آرام نموده و از این کار منصرف می نمایند و مشکلش را جویا می شوند و می گوید مشکلم بیکاری است. همکاران به او قول می دهند که مشکلش حل می شود و می گویند اگر وام اشتغال و یا بلاعوض خواستید به شما می دهیم راضی می شود و از ساختمان بیرون می رود.

نیم ساعت بعد بر می شود و جلوی درب بنیاد شهید در خیابان اقدام به خودسوزی می نماید. پس از این اقدام نگهبانان متوجه می شوند و اقدام به خاموش کردن آتش می نمایند و با اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج دادند، پس از دو روز، این فرزند شهید، در بیمارستان امام علی شیراز بعلت شدت سوختگی جان سپرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 آبان 1400 بروزرسانی: 19 آبان 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1810

به "فرزند شهید یاسوجی که خودسوزی نموده بود درگذشت" امتیاز دهید

1 کاربر به "فرزند شهید یاسوجی که خودسوزی نموده بود درگذشت" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرزند شهید یاسوجی که خودسوزی نموده بود درگذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید