فوتبال دنیا، آلگری: می خواهیم با حفظ برتری مان به مصاف ناپولی برویم، انتخاب دشان به عنوان برترین مربی درست بود

به گزارش لیسو، فوتبال دنیا - ماسیمیلیانو آلگری از شاگردان در بازی فردا مقابل بولونیا تنها برد می خواهد.

فوتبال دنیا، آلگری: می خواهیم با حفظ برتری مان به مصاف ناپولی برویم، انتخاب دشان به عنوان برترین مربی درست بود

به گزارش خبرنگاران، ماسیمیلیانو آلگری که شاگردانش فردا شب (چهارشنبه) در هفته ششم سری A ایتالیا پذیرای بولونیا هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: یوونتوس باید به تداوم پیروزی های خود عادت کند. بازی هایی هستند که حریف به مانند فروزینونه بسته بازی می نمایند و بازی هایی هم هست که بازی بازتر است. در بازی فردا شاید ما به گل زودهنگامی مقابل بولونیا برسیم و شرایط کلاً متفاوت گردد.

وی اضافه کرد: در بازی با فروزینونه آنها بیشتر در لاک دفاعی بودند و در مقابل ما موقعیت های زیادی روی دروازه آنها خلق کردیم. ما در بازی با فروزینونه بازی خوبی را به خصوص در نیمه دوم به نمایش گذاشتیم و سعی کردیم توپ را بیشتر به محوطه جریمه حریف ببریم، جایی که آنها نمی توانستند روی بازیکنان ما خطا نمایند و ما از این موضوع بهره بردیم.

سرمربی ایتالیایی بانوی پیر توضیح داد: باید در بازی فردا به پیروزی برسیم چون می خواهیم با حفظ سه امتیاز برتری نسبت به ناپولی به مصاف ناپلی ها برویم. ما فردا شب با بولونیایی مصاف می کنیم که رم را قاطعانه برد و در بازی هایی هم که شکست خورده اند تنها با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داده اند. در بازی با اینتر درست است که 3 بر صفر شکست خوردند، اما در دقایق پایانی بازی بود که دروازه شان باز شد.

آلگری تأکید کرد: آنها می دانند که چطور حریف شان را به دردسر بیندازند و چطور در بازی بمانند. فیلیپه اینزاگی در انجام این کار واقعاً خوب است، اما ما باید در بازی فردا پیروز از میدان خارج شویم. جنبه ذهنی در بازی فردا خیلی مهم است و نباید آن را دستکم بگیریم. فردا باید به مانند بازی با فروزینونه پخته و مسئولیت پذیر بازی کنیم.

وی همچنین در خصوص آرای لیونل مسی در انتخاب بهترین مربی سال که پس از ارنستو والورده و پپ گواردیولا به او رأی داده بود، گفت: این موضوع را نمی دانستم و تازه متوجه این موضوع شدم. به هر حال خوشحالم که دیدیه دشان به درستی به عنوان بهترین سرمربی دنیا انتخاب شد چون تیم تحت هدایتش فاتح جام دنیای شد. روز برگزاری مراسم بهترین های فیفا، روز زیبایی بود و متأسفیم که نتوانستیم در این مراسم شرکت کنیم چون فاصله بازی های مان خیلی نزدیک بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 60

به "فوتبال دنیا، آلگری: می خواهیم با حفظ برتری مان به مصاف ناپولی برویم، انتخاب دشان به عنوان برترین مربی درست بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، آلگری: می خواهیم با حفظ برتری مان به مصاف ناپولی برویم، انتخاب دشان به عنوان برترین مربی درست بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید