راموس: در ایتالیا بازیکنی که اشتباه می نماید را تشویق می نمایند، در اسپانیا هو!

به گزارش لیسو، مدافع تیم ملی اسپانیا به منتقدان بعد از تساوی برابر ایتالیا، تاخت و بیان کرد: با نمایش خوب خود منتقدانش را به سکوت دعوت خواهد نمود.

راموس: در ایتالیا بازیکنی که اشتباه می نماید را تشویق می نمایند، در اسپانیا هو!

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فوتبال اسپانیا، تیم ملی اسپانیا شب گذشته (پنجشنبه) در دومین دیدار خود در انتخابی جام جهانی برابر ایتالیا به تساوی یک بر یک دست یافت. در این دیدار در حالی که اسپانیا در ابتدای نیمه دوم با گل ویتولو روی اشتباه بوفون پیش افتاده بود، سرخیو راموس با بازی خطرناک خود یک پنالتی به حریف داد که ده روسی نیز این پنالتی را تبدیل به گل کرد تا بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به خاتمه برسد. بعد از این بازی نقدها زیادی از مدافع خشن تیم ملی اسپانیا انجام شد که با پاسخ این بازیکن نیز روبرو شد.

راموس بعد از خاتمه مسابقه گفت : تفاوت بین اسپانیا و ایتالیا این است که وقتی در تیم حریف بوفون یک اشتباه می نماید مورد تشویق قرار می گیرد، اما در اسپانیا شما هو می شوید و این ناراحت نماینده است. آن منتقدانی که اکنون از من انتقاد می نمایند باید از خودشان لذت ببرند و از کاری که انجام می دهند، چرا که من آنها را در خاتمه به سکوت دعوت می کنم و دهان آنها را خواهم بست.

سرخیو راموس در ادامه گفته های خود بعد از تساوی یک بر یک با ایتالیا، گفت : من به این بازی افتخار می کنم نه به خاطر پنالتی بلکه به خاطر بازی قوی و خوبی که از خود نشان دادیم. نمایش خیلی خوبی برابر یکی از قدرتمندترین تیم های فعلی فوتبال اروپا داشتیم و باید بدانیم که کسب یک امتیاز در ایتالیا کار راحتی نیست. ما در یورو نیز برابر آنها قرار گرفته بودیم و حذف شدیم. اکنون نیز برابر تیم منظمی قرار گرفته ایم که قابلیت های زیادی دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 552

به "راموس: در ایتالیا بازیکنی که اشتباه می نماید را تشویق می نمایند، در اسپانیا هو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راموس: در ایتالیا بازیکنی که اشتباه می نماید را تشویق می نمایند، در اسپانیا هو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید